Toon posts:

E-mail account

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
De laatste tijd loopt mijn E-mail account bij Zonnet erg traag.
Ik zit te denken aan een betaalde provider, liefst zo goedkoop mogelijk, maar met een vlekkeloze server.
Zelf hou ik me niet zo bezig met providers, maar misschien heeft één van jullie een goede tip.
Hans 8-)

Verwijderd

Nou geen enkele provider is fout vrij..

http://www.internetten.nl/home.html

kijk daar anders eens

Verwijderd

@Home, fl 89 / maand, met gratis kabelinternet :z

geen idee, maar er zijn toch genoeg gratis providers? anders hotmail of een email-adres bij altavista of yahoo ofzo...

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:09
Ik ben lid bij 7 providers maar vind HCCnet toch nog de beste :)

• sonny
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-03 07:59

sonny

Life's not over till you_

Nou, ikzelf zit al jarenlang bij een betalende provider en die heette toentertijd "knoware" maar die is de laatste jaar overgenomen door "ISION". Ook wel bekend van "de bus" , als sponser oid.
Ze bieden verschillende soorten abonnementen aan. Ik zit er nog steeds vanwege het bekend zijn van mijn mailadres bij veel mensen.
Je kan een zog. strippen kaart nemen (welke ik ook heb) voor fl.50,- = 10 uur internetten.
Bij geen gebruik van internet dan zijn de kosten fl.5,- per maand.
Dit doe ik dus alleen voor het behouden van mijn mailadres. Nu heb ik MXstream erbij van XS4all.

Intel I7-7700k, ASUS Z270 Mark 1, Asus Turbo GTX1060 6GB, 16GB Corsair, Samsung M2 960Evo, Asus MX25AQ, Haf 912 plus, coolermaster 600W.

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Sonny,

Hoe is XS4all, ik kreeg net een mailtje van KPN dat XS4all de hosting gaat overnemen.
Loopt dat een beetje?

Verwijderd

Niets zo goed aan een mail forwarder, dan ben je niet verplicht bij een bepaalde provider te blijven :) Verander je gewoon het forwardadres als je verhuist.

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

>> [url="/listtopics.php/4"]Internet & Telefonie[/url] <<

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

tmf web e-mail heeft het bij altijd perfect gedaan, heb nu chello en gebruik nog steeds dat emailadres.

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Eigen mailserver :P
Nooit problemen mee gehad >:)
Pagina: 1