Momenteel heb ik 2x een Jamo 608s. Dit klinkt goed voor een redelijke prijs en paste perfect in de woonkamer van mn flat. Nu heb ik echter een kleinere woonkamer in mn nieuwe huis. Dit icm met de (nieuwe) meubels gaat het niet passen.
Oplossing, andere hifi set. Omdat ik nu makkelijker de 2 rearspeakers kwijt kan een geen onderburen meer heb wil ik een 5.1 set.
Waar moet de set op, een Marantz NR1501. Dus volgens mij moet dit voldoende zijn.
Nu heb ik rond lopen kijken naar twee opties:
1. Zelf met bookshelf speakers gaan werken maar dit is iets te groot en te duur
2. Een goede 5.1 waarvan de satelliet speakers niet te groot zijn
Nu ben ik de Harmen Kardon HKTS60 gevonden wat me redelijk in de buurt zou moeten komen bij mn Jamo's. Ik weet dat het niet helemaal gelijk is maar ik zoek iets wat dus in de buurt komt.
Ik heb wat reviews gelezen welke goed zijn maar niet extreem veel te vinden.
De grote van de satelliet speakers zijn prefect, niet te groot maar nog wel 2 cones en 1 tweeter.
Mijn vraag is nu wat er nog meer vergelijkbaars is voor een redelijke prijs. De HK is 1000 euro echter al te vinden voor 500 euro.
1000 euro is de max.
Sorry voor de rare linebreaks, heb het bericht verstuurd via mn telefoon.
Oplossing, andere hifi set. Omdat ik nu makkelijker de 2 rearspeakers kwijt kan een geen onderburen meer heb wil ik een 5.1 set.
Waar moet de set op, een Marantz NR1501. Dus volgens mij moet dit voldoende zijn.
Nu heb ik rond lopen kijken naar twee opties:
1. Zelf met bookshelf speakers gaan werken maar dit is iets te groot en te duur
2. Een goede 5.1 waarvan de satelliet speakers niet te groot zijn
Nu ben ik de Harmen Kardon HKTS60 gevonden wat me redelijk in de buurt zou moeten komen bij mn Jamo's. Ik weet dat het niet helemaal gelijk is maar ik zoek iets wat dus in de buurt komt.
Ik heb wat reviews gelezen welke goed zijn maar niet extreem veel te vinden.
De grote van de satelliet speakers zijn prefect, niet te groot maar nog wel 2 cones en 1 tweeter.
Mijn vraag is nu wat er nog meer vergelijkbaars is voor een redelijke prijs. De HK is 1000 euro echter al te vinden voor 500 euro.
1000 euro is de max.
Sorry voor de rare linebreaks, heb het bericht verstuurd via mn telefoon.
[ Voor 3% gewijzigd door Griffin op 28-12-2013 19:00 ]