Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dag Allemaal,

Ik heb al een tijdje een logitech 3D force pro joystick en gebruikte deze voor flight sims.
Nu had ik die al een langere periode niet meer gebruikt en heb hem laatst weer eens erbij gepakt voor dezelfde doeleinden.

De Joystick zelf werkt nog helemaal prima alleen het probleem is dat de joystick automatisch de microfoon van mijn headset uitzet(disabled) zodra ik de usb van de joystick inplug, ik heb al meerdere USB poorten op mijn computer geprobeert en die werken allemaal niet, ik heb het nog niet op een andere computer geprobeerd.

Specs:
Joystick: Logitech 3DFORCEPRO.
Headset: Creative HS-1200 (Wireless headset OOK USB)
Moederbord: ASUS P6X58D-E
Volgens mij hebben de andere onderdelen er weining mee te maken.

Extra Informatie:
Muis en keyboard USB blijven wel gewoon werken.
De computer blijft wel aangeven dat de headset aanstaat maar deze doet niks meer.

Alvast bedankt!

EDIT: Ook de speakers van de microfoon doen het niet.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2013 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:59

D4NG3R

kiwi

:)

De juiste drivers voor alle devices geinstalleerd?

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
D4NG3R schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 17:07:
De juiste drivers voor alle devices geinstalleerd?
Ja ik heb alle drivers gecontroleerd van de apparaten en die zijn allemaal up to date.

EDIT: Ik had mijn headset geprobeerd te resetten via windows en dat werkte wel voor de speakers, nu gebruikte ik net ook eens mijn hersenen en ging toen ook maar eens de microfoon resetten en tada hij werkt weer.

Het probleem is voor mij in ieder geval verholpen door dus gewoon de headset te resetten nadat ik de joystick inplug en nu maar kijken of de joystick het ook gewoon nog doet.

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2013 17:17 ]