Nieuwe Joysticks voor je XBOX 360 controller

Pagina: 1
Acties:
  • 214 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebas-r
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14-02-2021
Hallo,

Ik ben nieuw op deze site, ik weet dus nog niet precies hoe alles werkt maar je moet ergens beginnen. Bij deze wil ik dus mensen helpen die veel te veel betalen voor vervangende joysticks voor een XBOX 360 controller.

Ik heb deze joysticks gekocht op dealextreme (http://dx.com/p/replaceme...xbox-360-grey-pair-278714), deze site is denk ik wel bekend bij vele van jullie. Het zijn niet de originele joysticks maar ik vind ze erg goed. Ik heb ze 3 weken geleden besteld en vandaag kwamen ze binnen.

Ik had gelukkig een speciaal schroevendraaiertje in huis waarmee ik de controller open kon maken (ik raad dit schroevendraaiertje aan anders verpest je de schroeven). Ik heb de joysticks vandaag ook gelijk getest en ze voelen precies hetzelfde aan als de originele (en dat voor maar €1,61).

Omdat je in Nederland vaak veel meer moet betalen voor de onderdelen hoopte ik jullie hiermee te kunnen helpen.

Met vriendelijk groet,
Sebas Reinders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lip
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

Nou nog die lamme schouderknoppen vervangen boven de triggers, en je oude joypad is z.g.a.n. :)

[ Voor 10% gewijzigd door Lip op 28-12-2013 15:55 ]

Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:50

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Hoi Sebas-R

Het forum is niet de plaats om een beoordeling voer een winkel of product te schrijven daar hebben we de productreview en shopreview in de pricewatch voor

Op deze manier is dit geen discussie waardig topic dus wordt het topic gesloten.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Dit topic is gesloten.