Hoi allemaal,
Ben bezig met het samenstellen van een nieuwe desktop, waarop ik wil gaan gamen. (niets bijzonders, geen grote eisen op grafisch gebied). De processor die ik voor ogen heb, heeft een interne grafische chipset. Nu dacht ik er aan om toch een extra video kaart in mijn pc te stoppen.
Nu heb ik alleen niet zo'n zicht op de prestaties van de interne grafische chip
De cpu:
Kan iemand mij vertellen of ik: 1) redelijk kan gamen met deze interne grafische kaart 2) als het nuttig is een extra grafische kaart aan te schaffen,welke specificaties ik dan moet zoeken.
Ik heb zelf al gezocht, en kom uit bij de volgende kaart:
Geluidsproductie en prijs zijn wel een issue voor de grafische kaart en deze valt wat dat betreft binnen mijn eisenpakket....
Lang verhaal, maar kan iemand hier iets zinnigs over zeggen? Alvast bedankt!
Ben bezig met het samenstellen van een nieuwe desktop, waarop ik wil gaan gamen. (niets bijzonders, geen grote eisen op grafisch gebied). De processor die ik voor ogen heb, heeft een interne grafische chipset. Nu dacht ik er aan om toch een extra video kaart in mijn pc te stoppen.
Nu heb ik alleen niet zo'n zicht op de prestaties van de interne grafische chip
De cpu:
| 1 | AMD A10-6790K Boxed | € 111,01 | € 111,01 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 570,91 | |
Kan iemand mij vertellen of ik: 1) redelijk kan gamen met deze interne grafische kaart 2) als het nuttig is een extra grafische kaart aan te schaffen,welke specificaties ik dan moet zoeken.
Ik heb zelf al gezocht, en kom uit bij de volgende kaart:
| 1 | AMD A10-6790K Boxed | € 111,01 | € 111,01 |
| 1 | Asus GT630-SL-2GD3-L | € 50,06 | € 50,06 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 620,97 | |
Geluidsproductie en prijs zijn wel een issue voor de grafische kaart en deze valt wat dat betreft binnen mijn eisenpakket....
Lang verhaal, maar kan iemand hier iets zinnigs over zeggen? Alvast bedankt!