Momenteel heb ik dit moederbord.

Prima ding, geen klachten over qua werking.
Nu heb ik eigenlijk een "probleem".
Even deze foto ter referentie.

Dit is hoe het eruit ziet met één Lightning BE.
Maandag ( helaas ) verwacht ik nog een Lightning BE om crossfire mee te draaien, deze moet echter in de onderste twee slots ( hij moet gestoken worden in de een na onderste "slot" ).
Dit veroorzaakt een redelijk probleem, de linkerfan moet namelijk lucht aanzuigen via de voeding, niet echt handig als die voeding ook richting de 50c gaat.
Vervolgens is er nog een ander probleem, de casefan zit zo "hoog" dat eigenlijk alleen maar lucht geblazen word op de bovenste kaart.
Kortom, de R4 is niet echt Z68 extreme 3 gen 3 vriendelijk.
Nu ben ik dus op zoek naar een moederbord ( liefst Z77, ik heb een 3770K en overklokken is een ja ) waar ik de bovenste slot en de op twee na onderste slot kan benutten.
Even illustreren met mijn potlood skills.

Budget? Ongeveer 100 euro.
Alvast bedankt voor de input

Prima ding, geen klachten over qua werking.
Nu heb ik eigenlijk een "probleem".
Even deze foto ter referentie.

Dit is hoe het eruit ziet met één Lightning BE.
Maandag ( helaas ) verwacht ik nog een Lightning BE om crossfire mee te draaien, deze moet echter in de onderste twee slots ( hij moet gestoken worden in de een na onderste "slot" ).
Dit veroorzaakt een redelijk probleem, de linkerfan moet namelijk lucht aanzuigen via de voeding, niet echt handig als die voeding ook richting de 50c gaat.
Vervolgens is er nog een ander probleem, de casefan zit zo "hoog" dat eigenlijk alleen maar lucht geblazen word op de bovenste kaart.
Kortom, de R4 is niet echt Z68 extreme 3 gen 3 vriendelijk.
Nu ben ik dus op zoek naar een moederbord ( liefst Z77, ik heb een 3770K en overklokken is een ja ) waar ik de bovenste slot en de op twee na onderste slot kan benutten.
Even illustreren met mijn potlood skills.

Budget? Ongeveer 100 euro.
Alvast bedankt voor de input