Dual graphics AMD APU processor wil niet....

Pagina: 1
Acties:

• danoss91
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 02-06-2023
Beste mensen,

Onlangs een nieuw moederbord aangeschaft met processortje dr bij zijnde;
Gigabyte G1.Sniper A88X + AMD A8 6600K.

Nu wil ik uiteraard de dual graphics optie inschakelen om hier het beste uit te halen, dit wil alleen niet lukken.

In de bios heb ik netjes via Peripherals --> GFX config. de Integrated Graphics op 'Force' gezet, de UMA frame buffer size heb ik op 1GB staan.

Na dit te doen zou ik in mijn Catalyst control center bij prestaties een tabblad moeten zien voor dual graphics. deze zie ik echter niet.... via apparaat beheer zie ik wel zowel mijn graphics card als mijn Processor GPU aangegeven bij beeldscherm adapters.....

Betekent dit nu dat m'n systeem op beide GPU's draait of niet? en zo niet; waar ga ik fout :/

• webbier
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 07-02 13:39
Welke gpu gebruik je naast de interne gpu van de A8? Hoger dan een 7750 is het niet mogelijk om dual graphics te gebruiken als ik het goed heb.

• danoss91
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 02-06-2023
webbier schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 14:41:
Welke gpu gebruik je naast de interne gpu van de A8? Hoger dan een 7750 is het niet mogelijk om dual graphics te gebruiken als ik het goed heb.
Ik gebruik de HD7950 ;-)

• tijmeng
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11:21

tijmeng

Panasonic 7J

Had je beter een 750K of 760K kunnen scoren voor t geld. Dual graphics werkt helaas alleen met 7750 kaarten of lager, de komende Kaveri APUs kunnen samen met heel de R7 serie.