Gratis 1 maand bellen via Skype (vast en mobiel)

Pagina: 1
Acties:
  • 3.411 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulster Seedling
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 01:15

Ulster Seedling

“Middelgrote appel”

Topicstarter
http://www.skype.com/nl/o...rld-calling-subscription/

Je moet via PayPal een abonnement nemen op onbeperkt bellen. Zolang je binnen 27 dagen het abonnement
opzegt, wordt er echter niets in rekening gebracht.

Abonnement opzeggen

1. Open https://secure.skype.com/account/call-phones/packages
  2. Klik op "Instellingen" bij "Onbeperkt Wereld"
  3. Klik op "Abonnement opzeggen"
  4. Klik op "Nee, bedankt. Ik wil nog steeds opzeggen."
Je abonnement is nu opgezegd, maar de gratis maand blijft actief:
U hebt uw abonnement op Onbeperkt Wereld opgezegd. U kunt blijven bellen tot de einddatum van het abonnement, 27 januari 2014.
Er worden geen bedragen meer afgeschreven, tenzij u dit abonnement opnieuw activeert.

Landen

Bel vaste en mobiele nummers in: Canada, China, Guam, Hongkong, Porto Rico, Singapore, Thailand en de Verenigde Staten.

Bel alleen naar vaste nummers in: Andorra, Argentinië, Australië, België, Brazilië, Brunei, Bulgarije, Chili, Colombia, Costa Rica, Denemarken, Duitsland, Estland, Finland, Frankrijk, Griekenland, Guadeloupe, Hongarije, Ierland, IJsland, Indonesië (Jakarta), Israël, Italië, Japan, Korea, Kroatië, Letland, Litouwen, Luxemburg, Maleisië, Malta, Marokko, Mexico, Nederland, Nieuw-Zeeland, Noorwegen, Oostenrijk, Panama, Paraguay, Peru, Polen, Portugal, Roemenië, Rusland, Slovenië, Slowakije, Spanje, Taiwan, Tsjechië, Turkije, Venezuela, Verenigd Koninkrijk, Zuid-Afrika, Zweden en Zwitserland.

Actievoorwaarden

Aanbieding geldig zolang de voorraad strekt. Per klant kan slechts één gratis Onbeperkt Wereld-abonnement worden aangevraagd. Om voor de aanbieding in aanmerking te komen, moet u een Skype-account hebben of aanmaken en geldige betaalgegevens opgeven. Uw eerste maand is geheel gratis. Als u niet binnen 27 dagen na het begin van uw gratis proefperiode opzegt, wordt het abonnement automatisch verlengd en wordt aan het einde van uw proefperiode en elke daaropvolgende abonnementsperiode automatisch een bedrag van € 10,49 van uw creditcard afgeschreven.

Klik hier voor meer informatie over het wijzigen of opzeggen van uw abonnement of abonnementsperiode.

Klik hier voor informatie over het restitutiebeleid van Skype.

U kunt in de eerste 27 dagen op elk moment opzeggen. Aanbieding niet geldig in Australië, Brazilië, China, Frankrijk, Taiwan, de Verenigde Staten en Zuid-Korea. Skype behoudt zich het recht voor deze aanbieding op elk moment in te trekken.

“(…) met een rode blos op een geelgroene ondergrond.” Volgens Wikipedia tenminste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Thanks voor het melden! Is dit ook een tijdelijke actie of? Gelijk na de vakantie eens lekker proberen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulster Seedling
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 01:15

Ulster Seedling

“Middelgrote appel”

Topicstarter
iPodKiller schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 00:24:
Thanks voor het melden! Is dit ook een tijdelijke actie of? Gelijk na de vakantie eens lekker proberen! :)
Ik kan nergens informatie over de periode van de actie vinden. Ik vermoed wel dat het tijdelijk is. (@Skype tweette er een halfuurtje geleden over.)

“(…) met een rode blos op een geelgroene ondergrond.” Volgens Wikipedia tenminste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ja ik hoop wel dat het een tijdje duurt, zou zonde zijn als ik er 1 week niks mee doe zo in de vakantie, op mijn werk is onbeperkt bellen wel handig namelijk, daar komt het juist goed van pas. ;)

Anders ga ik het straks/morgen maar gewoon doen, je weet het maar nooit..

[ Voor 3% gewijzigd door iPodKiller op 28-12-2013 00:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 12345dan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22-09-2024
Ik kreeg een e-mail van Skype met dezelfde inhoud op 30 november en daarna op 3 december. Dus het bestaat redelijk lang.

- 12345dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chronoz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-10-2022
Ik was even bang dat ik mijn abonnement op Onbeperkt Wereld zou verliezen, maar heel erg bedankt! :)
U hebt uw abonnement op Onbeperkt Wereld opgezegd. U kunt blijven bellen tot de einddatum van het abonnement, 28 januari 2014.
Er worden geen bedragen meer afgeschreven, tenzij u dit abonnement opnieuw activeert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Super actie, net 20 minuten met mijn ma gebeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReBr
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Nog even een vraagje,

Deze actie is er nog steeds, heb hem geactiveerd, icm paypal betaalingsgegevens, maar hoe lang moet het wel niet duren voordat je hier dan uiteindelijk eens gebruik van kan maken?

Nu al 5 dagen aan het wachten, maar tot nu toe nog geen enkel gesprek (naar vaste lijnen) kunnen maken.

Heb wel begrepen dat er 2, tot 3 dagen overheen kunnen gaan voordat betalingsgegevens verwerkt zijn, maar het begint nu toch wel erg lang te duren, een opwaardering bij een Delmont voip aanbieder is altijd zo gepiept.

Verder geen problemen met skype, heb het nu ook op mn telefoon staan, en moet zeggen dat skypegesprekken fantastisch goed verlopen, prima gesprekskwaliteit, waarbij het dataverbruik reuze meevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ice T
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-07 14:51
Voor mij is deze actie niet meer beschikbaar zo te zien:

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-09 17:22

Perkouw

Moderator General Chat
Modbreak:Niet nodig om dit topic te kicken. De actie is er niet meer.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.