Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ
Nope, dat heeft te maken, met allerlei lastige dingen.
Enkele dingen zijn:
Bewijs, DAT er gepost is.
Bewijs, waneer die post was.
Etc.
Overigens, als ik een "dubbelpost" of "damn, quote en edit zitten wel dicht naast elkaar" post zie.
Dan delete ik die meestal wel.
Enkele dingen zijn:
Bewijs, DAT er gepost is.
Bewijs, waneer die post was.
Etc.
Overigens, als ik een "dubbelpost" of "damn, quote en edit zitten wel dicht naast elkaar" post zie.
Dan delete ik die meestal wel.
Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ
Och, omdat sommige mensen een reply erop tikken...
En vervolgens lijkt het zo gek, als je dan de thread leest...
En vervolgens lijkt het zo gek, als je dan de thread leest...
Nee, het staat idd erg stom als er een post uit een thread verwijderd wordt.
En op die manier kan iemand idd warez requesten oid, en dan schijnheilig de post verwijderen.
En op die manier kan iemand idd warez requesten oid, en dan schijnheilig de post verwijderen.
Nah, niet handig. Zie hiervoor genoemde argumenten.
Aannames zijn fataal.
sja, maar dat kan allemaal zowieso gedaan worden door gewoon alles weg te halen er een nutteloos woord of soms zelfs 1 letter neer te zetten...
maar ok, het zal vast wel wat nadeeltjes hebben...
maar ok, het zal vast wel wat nadeeltjes hebben...
maar dan staat er (hoort er te staan) Dit bericht is gewijzigd door vulhiereenusernamein
Zo kun je toch gelijk krijgen dat er iets heeft gestaan wat er nu niet meer staat.
Zo kun je toch gelijk krijgen dat er iets heeft gestaan wat er nu niet meer staat.
U gaat door voor de retorische vraag...
ah, ok...
om te voorkomen dat mensen zichzelf weer terugtrekken uit een topic is het dus niet mogelijk..
ok, bedankt in ieder geval...
om te voorkomen dat mensen zichzelf weer terugtrekken uit een topic is het dus niet mogelijk..
ok, bedankt in ieder geval...
Pagina: 1