Toon posts:

Help deze bejaarde oversteken

Pagina: 1
Acties:
  • 106 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb van een maat van mijn een oud socket 7 moederbord cadeau gekregen maar ik kan nergens meer wat info (zoals jumpersettings) vinden. Het is een Josstech JT586IV4. Wie helpt?

• winnie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 18:15

winnie

de poes...

Het gebeurt me niet vaak, maar ik kan iets niet vinden op i-net. Behalve dan deze pagina:
http://www.josstech.com/Motherboards.htm en ik denk dat dit je enige mogelijkheid is om iets vand e fabrikant te krijgen.

• Chemist
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07-11-2025
Via deze pagina ben ik erachter gekomen dat dit mobo een SiS 5511/12/13 chipset heeft.
Drivers hiervoor kun je hier halen.

Een handleiding heb ik niet kunnen vinden..
Staat er helemaal niks op het mobo over de instellingen? Als je even zegt wat je erop wil hebben kunnen wij wel zeggen wat de belangrijkste instellingen zijn.

Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me

Verwijderd

Topicstarter
Dat het een SiS zoveel was had ik door. Jumpersettings staan wel op het mobo. Maar in plaats van de 150 mhz die hij dan moet gaan lopen draait ie 66 mhz. Ik wou dus even kijken of ik ergens iets beters kon vinden. Vaag is ook dat ie me harde schijf niet kan vinden (staat op auto) Kan best zijn dat ie kapot is. www.josstech.com had ik ook al gevonden, maar die reageren niet op hun mail. Dus daar heb ik ook weinig aan.