Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

aankoop advies pci wifi kaart + vraag

Pagina: 1
Acties:

• RareAMV
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 22-11 10:51
Hallo,

Ik ben sinds vandaag opzoek naar een goede wifi pci kaart, dit omdat mijn internet verbinding op mijn kamer eigenlijk redelijk slecht is (hebben een bandbreedte van 6mb/s downloaden en 600-800 kb/s uploaden) (geen lan verbinding op mijn kamer, home plug van sitecom geeft ± 2-3 mb/s dl, repeater van icidu geeft 3-4 mb/s(maar verliest soms verbinding :? )) normaal vind ik dit niet zo erg, maar ik zou graag films willen streamen/uploaden naar onze nas, en daar is 4 mb/s echt te traag voor vind ik. Ook speel ik spellen zoals tf2 dus een goeie ping rond de 20-80 zou fijn zijn(met de repeater, die overigens bij de trap ligt haal ik 20-30)

Nu mijn vraag, is een wifi pci kaart een mogelijke oplossing? Zo ja welke? Ik wil er max 50 euro aan besteden, maar het liefst zou ik een zo goedkoop mogelijke kaart willen natuurlijk.

Ik zit al met al ongeveer 8-9 meter van de router die op de begane grond zit, ik zit op de 1e verdieping met een muur/trap/grond tussen de router en mij.

Al vast bedankt voor alle hulp/reacties.

• S3nz
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15-07-2022

S3nz

Modder in opleiding

is je powerline wel op de goede stroomgroep aangesloten? zelf heb ik ook zo'n goedkoop powerlijntje, en het werkt net zo mooi als kabel :). wifi van mn laptop is echt niet te doen op zolder, valt aldoor weg en is maar 3 mb download ipv 40. dus eerst zal ik daar even naar kijken.

FX6300 4Ghz - H100i - Gigabyte GA-970A-UD3P - XFX HD 6870 - Crucial Ballistix 2x4GB - FD Core 1000 Modded (work in progress)

• RareAMV
Geen idee, volgens mij niet, maar ik kan ook niet anders... heb geen andere stroomgroep, en er is nergens anders dan in de meterkast een ongebruikte lan kabel... helaas....

• S3nz
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15-07-2022

S3nz

Modder in opleiding

Probeer hem eens in een ander stopcontact, bijvoorbeeld een verdieping lager

FX6300 4Ghz - H100i - Gigabyte GA-970A-UD3P - XFX HD 6870 - Crucial Ballistix 2x4GB - FD Core 1000 Modded (work in progress)

• RareAMV
S3nz schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 19:02:
Probeer hem eens in een ander stopcontact, bijvoorbeeld een verdieping lager
Hij zit al op de begane grond, bij de router/modem. De andere zit op mijn kamer, en die kan ik niet verplaatsen, want ik kom eigenlijk al stopcontacten tekort :+ ...

Verder iemand nog advies?