Pricewatch geregistreerd bedrijf toch op de V&A?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online

InFamous

excommunicado

Topicstarter
Zojuist kwam ik 2 advertenties tegen van een bedrijf wat vermeld staat in de pricewatch.
De advertenties bestaan uit refurbished onderdelen en dat zal waarschijnlijk nog achterstallige voorraad betreffen.

Volgens de voorwaarden kwam ik op 2 dingen uit:

2.Het gebruik van V&A om producten te verkopen staat open voor particulieren en bedrijven. V&A advertenties zijn altijd gericht op consumenten. Handelaren, resellers en retailers zijn uitgesloten. Bedrijfsmatige verkoop is derhalve toegestaan voor zover het het incidenteel aanbieden van overtollige artikelen uit eigen bezit betreft, zulks ter beoordeling van Tweakers.net. Bij overtreding van deze voorwaarden wordt de advertentie verwijderd en kan het gebruikersaccount geblokkeerd worden. Inkoopacties of werving daarvoor zijn niet toegestaan.

Hier uit concludeer ik dat het geen probleem moet zijn als de adverteerder een advertentie plaatst met goederen die refurbished zijn dan wel overtollig is.

Maar dan komt punt 3:
3.Het is een bedrijf dat is opgenomen in de Pricewatch, danwel op grond van de geldende toelatingseisen in aanmerking zou komen voor opname in de Pricewatch, niet toegestaan producten aan te bieden in V&A.

Nu snap ik dit deel ook, bedrijven die in de pricewatch zijn opgenomen mogen geen V&A advertenties plaatsen.

Nu is dit bedrijf waar ik het momenteel over heb een tijdje geleden falliet gegaan maar staat nog wel in de pricewatch aangegeven.

Hoe gaat men hier mee om?

[ Voor 4% gewijzigd door InFamous op 27-12-2013 16:32 ]

Formerly known as Ragdoll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:27

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Normaliter zou het niet mogen, aangezien het een PW bedrijf is. Overstock van in de PW opgenomen webshops mogen niet in V&A verkocht worden (zie regel 2) aangezien dit hun core activiteit betreft. Het verkopen van een aantal overjarige printers van een bijv een notariskantoor mag weer wel, aangezien die geen webshop als core activiteit hebben.
Aangezien de betreffende shop blijkbaar failliet is heb ik er in dit geval geen probleem mee dat deze spullen aangeboden worden. Dit zal immers slechts een eenmalige actie zijn.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.