Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Allereerst, ik ben nieuw op dit forum, en ben al een tijdje op zoek naar een smartphone(met abonnement.)
het hoeft absoluut geen high-end toestel te zijn dus keek ik bij de mid-range toestellen.

Mijn oog is gevallen op de HTC one mini door zijn design en het lijkt me ook een prima mobiel. alleen omdat er geen micro sd kaartje in kan weet ik niet of dit voldoende is (nl: 16 GB opslaggeheugen)

Dus mijn vraag:
Is de HTC ONE mini goed qua prijs/kwaliteit verhouding, en is de 16GB opslaggeheugen voldoende, of zijn er betere smartphones in deze prijsklasse?

Ik hoop op een spoedig antwoord,

Met vriendelijke groeten Frankcofrank :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domokun
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 10-10-2021
Volgens mij bedoel je 16 GB opslagruimte. Werkgeheugen = RAM (1 GB).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@domokun ja dat bedoel ik inderdaad. ik zou het gelijk even aanpassen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaapN
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-09 15:39
Je hebt in dezelfde prijsklasse de Nexus 4 en xperia Z en als je bereid bent iets meer uit te geven de Nexus 5 (16gb). en als je 4,7 - 5 inch te groot vindt heb je ook nog de moto G met ongeveer gelijke specificaties als de One Mini, tenzij je persé Sense 5 en de aluminium unibody wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34

Bullet NL

Eigen Wijs

voor dit soort vragen hebben we het MAA forum

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Iemand nog suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-09 12:15
Of 16 Gb opslag genoeg ruimte is, hangt van je gebruik af, maar het merendeel van de telefoons wordt met dat formaat geheugen verkocht.

De vraag is dus, wat voor soort gebruiker ben je? Ben je een hamster die alles wat een downloadwinkel aanbied installeert en nooit meer verwijderd, dan is 16 Gb te weinig. Heb je een grote muziek/video bibliotheek die je overal mee naar toe neemt, heb je hetzelfde probleem. Ga je actief er op gamen en kosten jou spelletjes veel ruimte, kan 16 Gb ook te weinig zijn.

Echter zit je bij de overige 80% van de mensen, en bel/sms/whatsapp/mail/navigeer/internet en gebruik je een aantal apps, dan is 16 Gb gewoon voldoende ruimte.

Bij mij thuis staan er gemiddeld een 20-40 apps op een apparaat, zit er Tomtom Europa navigatie op, en verder bel/sms/whatsapp/mail en internet gebruik, en ik heb nog nooit schijfruimte issues gehad. Mijn vrouw wel een keer toen ze haar gehele foto collectie (meer dan 300 Gb aan foto's) er op wilde zetten, maar dat had ook niet op een SD kaartje gepast.
Pagina: 1