• skdevil
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 24-01 10:31
Beste tweakers,

Er zit een leuke functie op mijn TV (47PFL5028H/12) die het mogelijkmaakt op split screen van een game om te zetten naar fullscreen wanneer je een 3d bril op doet.
Echter werken de 3d brillen die Philips meegeleverd heeft niet echt optimaal tenzij je een ooglap op doet.
Tevens is hun telefonische support ronduit belabberd.

Met 1 oog zie je het ene beeld en met het andere oog het andere beeld.
Het werkt dus wel, echter alleen wanneer je 1 oog hebt.

De 'glazen' verwisellen gaat helaas niet, die zitten er vast in gebakken.

Zijn er meerdere soorten brillen waarmee dit wel zou lukken?
Het gaat om een passieve bril.

Alvast bedankt!

• baquelappe
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-09-2025
Bij mijn LG tv zaten naast de gebruikelijke 3D brillen, speciale "Dual Play" brillen. Dit zijn in principe brillen met 2x het zelfde glas aan beiden kanten, in plaats van een linker en rechter glas. Ene bril is links, ander is rechts. Deze zal je dus nog moeten aanschaffen als ze niet waren mee geleverd.

Met de standaard 3D brillen zie je inderdaad de 2 beelden door elkaar, terwijl de bedoeling is dat je maar 1 beeld ziet :)

• skdevil
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 24-01 10:31
baquelappe schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 22:46:
Bij mijn LG tv zaten naast de gebruikelijke 3D brillen, speciale "Dual Play" brillen. Dit zijn in principe brillen met 2x het zelfde glas aan beiden kanten, in plaats van een linker en rechter glas. Ene bril is links, ander is rechts. Deze zal je dus nog moeten aanschaffen als ze niet waren mee geleverd.

Met de standaard 3D brillen zie je inderdaad de 2 beelden door elkaar, terwijl de bedoeling is dat je maar 1 beeld ziet :)
Bedankt! Zojuist direct 2 brillen besteld.