Verkeerde link pricewatch naar site

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvandefred
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 24-09 19:18
Ik heb de faq doorzocht maar ik kon niet vinden hoe ik een fout in de pricewatch kon aangeven, dus plaats ik het hier. Als het ergens anders moet, wil iemand me er dan op wijzen?

Bij dit product: ventilator klopt de link naar de webwinkels niet.
Als je gelinkt ben naar een webwinkel krijg je namelijk dit product (wel op hun site uiteraard)ventilator 2 terwijl bij dit 2de product juist geen prijzen bekend zijn in de pricwatch(die staan dus eigenlijk bij de 1ste)

Kortom: de links naar de webwinkels van ventilator moeten naar ventilator 2 verplaatst worden en bij de 1ste moet dus gekeken worden welke winkels deze verkopen.

Of ik heb het allemaal verkeerd geïnterpreteerd, dan kan je dit topic als ongeopend beschouwen...

Fractal Design Meshify 2 \ 5800X \ NH-D15S \ Gigabyte Aorus PRO V2 \ GTX 1660 Super \ Corsair AX1200i \ Corsair RGB PRO 32 GB \ Samsung 970 EVO Plus 2TB \ HGST 10TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-09 20:22

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Als je boven de totaalprijs gaat hangen krijg je een menuutje te zien en onderaan staat dan "Onjuiste prijs melden". :)
Maar als ze allemaal fout gaan zou het ook aan een foute ean (of andere code) kunnen liggen maar dat mag iemand van de Pricewatch-mensen bekijken :P.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvandefred
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 24-09 19:18
Bedankt voor de tip!

Maar blijkbaar maakt het de Pricewatch-mensen niet echt uit dat het hele product verkeerd staat...

Fractal Design Meshify 2 \ 5800X \ NH-D15S \ Gigabyte Aorus PRO V2 \ GTX 1660 Super \ Corsair AX1200i \ Corsair RGB PRO 32 GB \ Samsung 970 EVO Plus 2TB \ HGST 10TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:07

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Hier stond een verkeerde SKU en EAN bij. Ik ben gelijk alle Shark Fans nagelopen, er stonden er een aantal nog niet bij, alles staat nu weer goed erbij :) http://tweakers.net/product/317255/aerocool-shark-fan/ De prijzen worden as we speak bij het juiste product geplaatst, er loopt nu namelijk een prijsimport. Zo rond 11:00 zouden alle prijzen weer goed moeten staan, zo niet, meld het dan even in dit topic :)

En het maakt ons wel degelijk uit dat er een product verkeerd staat. Maar vergeet niet dat de productinformatie in de Pricewatch grotendeels handwerk is en we wel eens een foutje kunnen maken. Daar zijn nu eenmaal de meldpunten voor geopend en hebben wij dit mooie forum voor. Door meldingen zoals deze kunnen wij de Pricewatch weer een stukje beter maken dan het al was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 27-09 09:40
janvandefred schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 10:42:
Bedankt voor de tip!

Maar blijkbaar maakt het de Pricewatch-mensen niet echt uit dat het hele product verkeerd staat...
Glaanie en co zitten er behoorlijk scherp op, en zoals Glaanie zelf zegt kunnen foutjes gemaakt worden. Vergeet niet dat je het gemeld hebt in een periode waarin veel mensen vrij zijn en meldingen iets langer op zich laten wachten. Nu merk ik vaak dat ze toch stiekem buiten werktijd toch nog het e.e.a. verwerken, maar dat kan natuurlijk niet worden verplicht ;)