Wat ga je met je laptop doen (welke programma's wil je gebruiken)?
Ik ga mijn laptop voornamelijk gebruiken voor skype, internet, en office. Ik kijk ook veel series en films, ik heb daarom het liefst een Full-HD scherm, en ik speel een paar lichte games (FIFA, Football Manager, Pro Cycling Manager). Ik denk dat voor deze games een onboard grafische kaart genoeg is.
Wat mag je laptop gaan kosten?
Hij mag maximaal 700 euro gaan kosten.
Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)
Ik ben van plan om hem in de toekomst regelmatig mee te slepen. Het gewicht maakt me niet zo heel veel uit, maar de laptop mag niet groter dan 15 inch zijn. Daarnaast zou een accuduur van ongeveer 3-4 uur fijn zijn.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Ik heb dus het liefst een full-hd scherm van max. 15 inch en een redelijke accuduur. Verder heb ik geen specifieke voorkeuren.
Ik ben zelf de Lenovo ThinkPad E540 tegengekomen. Met deze configuratie kost hij 716.21 euro:
Processor:Intel Core i5-4200M Processor (3MB Cache, up to 3.10GHz)
Operating System:Windows 8 64
Operating System Language:W8 64 WE MUI
Microsoft Productivity Software:None
Display:E540 15.6WFHD, NW AG Black
Graphics:E540 Intel
Memory:8GB PC3-12800 DDR3L (2 DIMM)
Keyboard:Keyboard with Number Pad - Netherlands
Pointing Device:E540 UltraNav without FPR PC
Camera:E440/E540 720p HD Camera, MIC
Hard Drive:500GB Hard Disk Drive, 7200rpm
Micro Hard Drive:No NGFF SSD
Optical Device:DVD Recordable 8x Max Dual Layer
Battery:6 cell Li-Ion Battery 62WH - 75+
Power Cord:65W AC Adapter - EU
Wireless:Intel WL-N 7260 BT
Adobe Lightroom:0 items selected
Security Software:None
Naast deze laptop had ik ook nog de Acer Aspire V3-571G-53236G50 gevonden. Deze is een stukje goedkoper, maar het is wel een Acer. Acer heeft voor zover ik weet geen geweldige reputatie op het gebied van laptops, maar ik weet niet of bij deze laptop ook het geval is.
Welke laptop moet het volgens jullie worden? De Lenovo, de Acer of toch een andere?
Ik ga mijn laptop voornamelijk gebruiken voor skype, internet, en office. Ik kijk ook veel series en films, ik heb daarom het liefst een Full-HD scherm, en ik speel een paar lichte games (FIFA, Football Manager, Pro Cycling Manager). Ik denk dat voor deze games een onboard grafische kaart genoeg is.
Wat mag je laptop gaan kosten?
Hij mag maximaal 700 euro gaan kosten.
Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)
Ik ben van plan om hem in de toekomst regelmatig mee te slepen. Het gewicht maakt me niet zo heel veel uit, maar de laptop mag niet groter dan 15 inch zijn. Daarnaast zou een accuduur van ongeveer 3-4 uur fijn zijn.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Ik heb dus het liefst een full-hd scherm van max. 15 inch en een redelijke accuduur. Verder heb ik geen specifieke voorkeuren.
Ik ben zelf de Lenovo ThinkPad E540 tegengekomen. Met deze configuratie kost hij 716.21 euro:
Processor:Intel Core i5-4200M Processor (3MB Cache, up to 3.10GHz)
Operating System:Windows 8 64
Operating System Language:W8 64 WE MUI
Microsoft Productivity Software:None
Display:E540 15.6WFHD, NW AG Black
Graphics:E540 Intel
Memory:8GB PC3-12800 DDR3L (2 DIMM)
Keyboard:Keyboard with Number Pad - Netherlands
Pointing Device:E540 UltraNav without FPR PC
Camera:E440/E540 720p HD Camera, MIC
Hard Drive:500GB Hard Disk Drive, 7200rpm
Micro Hard Drive:No NGFF SSD
Optical Device:DVD Recordable 8x Max Dual Layer
Battery:6 cell Li-Ion Battery 62WH - 75+
Power Cord:65W AC Adapter - EU
Wireless:Intel WL-N 7260 BT
Adobe Lightroom:0 items selected
Security Software:None
Naast deze laptop had ik ook nog de Acer Aspire V3-571G-53236G50 gevonden. Deze is een stukje goedkoper, maar het is wel een Acer. Acer heeft voor zover ik weet geen geweldige reputatie op het gebied van laptops, maar ik weet niet of bij deze laptop ook het geval is.
Welke laptop moet het volgens jullie worden? De Lenovo, de Acer of toch een andere?