Na de wake up uit stand-by instelling staat mijn elsa gts op 100/133 ingesteld ipv de 220/360 die ik heb ingesteld. Weet iemand hier raad op? Ik gebruik de detonator 12.40 van elsa.com (nvidia natuurlijk)Na opstarten v/d computer staat ie wel weer goed op 220/360.
Error in winME......... heb ik ook dan staat alles ineens helemaal op minimaal........ maare de 3dmarkz worden er nie minder op dus ze staan nie echt op die lage frequenties
Nou bij mij staat alles op minimaal, mijn 3dmark2001 gaat van 3400 naar 2300. Ik heb er nooit last van gehad, maar nadat ik nvmax had geinstalleerd, kreeg ik er last van. Bij mijn 650 detonator zat ook zo'n hardwaresettings optie en die hield de instelling gewoon vast, ook na stand-by. Ik heb zojuist die 650 weer geprobeerd, maar die heeft er nu ook last van. Ik heb begrepen dat elsa het proggie van coolbits heeft ingebouwd bij de 12.40 detonator. Zowel nvmax als coolbits kunnen dus de instellingen niet vasthouden in de stand-by stand. Is er nou niemand die dit herkend? Of wil iemand het eens uitproberen? Ik kan win me wel weer opnieuw installeren, maar ik heb het gevoel dat dat niet gaat helpen.
He ! dat heb ik dus ook met m'n V7700 en NVmax.
Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.
Hmm, ik heb dat ook wel eens gezien, maar hij gaat volgens mij wel weer terug naar de oude snelheid, dus de snelle, maar dat progje ziet het niet ofzo ?>>, hehe, bij mij ging ie ook altijd vet terug(na standby), het hele schuifbalkje , toen zette ik hem dus weer op de orginele snelheid, maar omdat ie eigenlijk nog goed staat zet je dus je kaart vet snel, gen hebbie gelijk gaar of geen beeld meer, nouja dat had ik toen, maar ik d8 dat dit na 10.XX was opgelost ?>..
Heb nu gewoon ingesteld dat m'n monitor niet in de standby stand springt, probleem ook opgelost.
Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.
Verwijderd
Zelf heb ik hetzelfde probleem met m'n GeForce3... Ik had 't overigens ook met m'n GeForce2 GTS
't probleem kreeg ik pas toen ik m'n MSI K7t Pro2 mobo verving met de Asus A7M266, als ik in 't bios van de A7M266 kijk dan zie ik een stuk of 5 verschillende manieren hoe het beeldscherm tijdens standby uitgeschakeld moet worden (in power management opties)... Daar ga ik straks dus eventjes mee spelen...
't probleem kreeg ik pas toen ik m'n MSI K7t Pro2 mobo verving met de Asus A7M266, als ik in 't bios van de A7M266 kijk dan zie ik een stuk of 5 verschillende manieren hoe het beeldscherm tijdens standby uitgeschakeld moet worden (in power management opties)... Daar ga ik straks dus eventjes mee spelen...
Laat even weten of het wat oplevert. Ik heb ook al in het bios gekeken, maar daar heb je instellingen die niet door windows maar door het bios worden geregeld. Ik denk dat het te maken heeft met die energiebesparende optie van de gts, als die uit zou kunnen is het probleem m i opgelost.
Die Elsa videokaarten hebben aan de zijkant zo'n draaihendeltje zoals die ouderwetse draaiorgels ook hebben, daar moet je elke dag eens even flink aan draaien, dan blijft ie op snelheid....
kleine moeite, groot plezier!
kleine moeite, groot plezier!
Leuk Megajurk, 't is dat je familie bent, maar heb je ook nog een serieuze suggestie of was dit het weer...
Nee, serieuze suggesties heb ik niet.
Pagina: 1