Toon posts:

ASUS P5Q De Luxe & PCI EXPRES 2.0 Kaart

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zoals gezegd dit asus mobo. Nu wil ik er een PC! Express card met usb 3.0 conectoren er in bouwen.
Het krijgt wel stroom, dat zie je aan de led's die gaan branden , maar als ik er een externe schijf op aansluit doet hij niets? Moet ik wat in het bios instellen? Wie o wie kan mij helepen of heeft die zelfde ervaring gehad?
Ik gebruik de eerste Connector de 2e wil niet omdat de beeldkaart in de weg zit.

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 25-01 23:12

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Welke usb 3 kaart heb je ? Misschien moet er een extra molex ingeprikt worden.

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:33

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Welkom op GoT :w

Kan je wat meer informatie geven over de hardware die je hebt? Is je USB3.0 kaart wel volledig geïnstalleerd volgens Windows Apparaatbeheer. Welk OS draai je precies? Gaat het om een 3,5" of 2,5" externe schijf?

Zoals je merkt, we verwachten wat meer inzet en informatie. Zie ook Het algemeen beleid #quickstart, en uiteraard de beleidstopics in elk forum (te vinden naast de 'Nieuw Topic'-knop).

Commandline FTW | Tweakt met mate

• Jolke
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 06-02 12:22
Hippocampus schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 10:41:
Welke usb 3 kaart heb je ? Misschien moet er een extra molex ingeprikt worden.
TS meldt dat er wel stroom is door een brandend LEDje, dus de voeding van het kaartje lijkt in orde.
Het lijkt me meer een driver probleem, zijn de drivers (onder Windows?) wel geïnstalleerd?

Verwijderd

Topicstarter
P5Q De luxe,
Win 8 Pro met Mediacenter 64 Bit.
Bios 10/02/08
Intel Core 2 Quad CPU 2,66 Ghz ( 4 CPU’s)~2.7 Ghz
8192MB ram
DirectX 11.
ATI Radeon HD 4800, 4800 MB.
Verder is er niets ingebouwd.
De kaart is van Conrad,
4-port USB 3.0 PCI Express kaart.
Hopelijk hier iets meer duidelijkheid.

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:17
Verwijderd schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 10:40:
De kaart is van Conrad,
4-port USB 3.0 PCI Express kaart.
Hopelijk hier iets meer duidelijkheid.
Er staan er bijna 20 op de site van Conrad, geef eens volledige info. En om wat voor een harde schijf gaat het? Heb je zoals Hippocampus al aangaf de eventuele molex of sata power connector ook aangesloten?

• White Feather
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
De schijf doet niets? Spint hij wel op, heeft Windows de kaart wel goed herkend? Is de schijf wel geformateerd? Heb je al in Disk Management gekeken?
Pagina: 1