TS, als ik je vorige topics zo zie, ga dit niet zelf doen. Ga niks aan die machine veranderen. En ga ook niet handmatig een resolutie van 1024*980 instellen want ik ken geen monitor die daar niet van flipt. Praat ook niet steeds over Phantoms, dat bestaat namelijk niet. Kans dat je een leeg doosje dan krijgt. Boe. Een fantoom.
Het zij allebei oude bakken die amper geld waard meer zijn, laat staan voor BF4... laat staan voor multiplayer. En in jouw geval, tenzij ze helemaal werkend (GEZIEN) in elkaar zijn, is het het geld niet waard voor jou.
Als dit alleen losse CPU's zijn, zal ik er voor JOU niet aan beginnen. Je hebt al een moederbord vermoord namelijk. En ik gok dat je sowieso, als je die FX + GeForce 650 als losse onderdelen ziet, een nieuwe voeding nodig gaat hebben.
Mijn advies is om dit NIET te doen, een maandje te wachten, en de januari loonstrook gebruiken om:
WiLLoW_TieN schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 11:05:
BF4 kan
redelijk cheapskate op FHD medium met redelijke FPS
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Athlon II X4 740 Boxed | € 59,55 | € 59,55 |
| 1 | ASRock FM2A75M-HD+ | € 45,87 | € 45,87 |
| 1 | Club3D Radeon HD 7870 royalKing | € 142,50 | € 142,50 |
| 1 | Aerocool V3X Black Edition | € 23,30 | € 23,30 |
| 1 | Crucial CT51264BA160BJ | € 30,50 | € 30,50 |
| 1 | Corsair VS350 | € 30,99 | € 30,99 |
Bekijk collectie
Importeer producten | Totaal | € 332,71 |
HD heb je kennelijk al

ZIJN kitje aan te schaffen, als ABSOLUUT minimum. En installeer alstjeblieft Windows opnieuw, want al zet je die HDD over, je moet alsnog opnieuw installeren. En koop liever nog een SSD. Uiteraard

.
Je zit het jezelf moeilijk te maken en alleen maar geld uit te geven voor onderdelen die of stuk gaan (tweedehands), of je maar ZO kort lol bieden, dat het haast weggegooid geld is. Mijn advies is: laat bij een computerzaak (pricewatch en zoek dan naar zaak reviews, Azerty en Alternate zijn goed, bijvoorbeeld) een compleet NIEUWE bak met goede specs (kijk in de tweakers best buy guide) samenstellen waar je veel langer lol van hebt. Ik weet zeker dat, tenzij je grove fouten maakt zoals een €899 videokaart die 2% beter is dan de €300 kaart, zo'n PC je op den duur langer zal dienen en goedkoper gaat uitvallen over, zeg, 3 jaar, dan wat voor gestuntel je nu aan het uithalen bent. Dit zijn wat, 8 topics nu over iets wat hetzelfde is: je wilt BF4 draaien.
Tevens kun je je post aanpassen, het is niet nodig om op jezelf te reageren.
€75 is netjes voor een AMD II x4 inclusief HDD, inclusief 4GB RAM, inclusief moederbord, inclusief low-range videokaart, inclusief kast en voeding ALS HET WERKT. Maar verwacht geen wonderen van BF4. Misschien de single player maar ik hoorde dat dat niks voorstelt, en dan zit je met een schietspel wat alleen online kan waar niks mee te spelen valt.