Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heb van de week een samsung UE46F8000 aangeschaft en kwam al vrij snel tot de ontdekking dat de Youtube app niet goed functioneert. Hij buffert slechts tot een min of 2. Daarna blijft ie hangen. Schijnt een veel voorkomend probleem te zijn... Hebben meer mensen hier last van en zijn er mogelijk al oplossingen? Ben er na veel zoeken op internet nog geen werkende tegen gekomen.

Check:
- Mijn internetverbinding werkt top (120 mbps draadloos en heb de tv ook maar bedraad aangesloten)
- Alle andere apps werken prima
- Heb via de tv de laatste update geïnstalleerd
- Mijn zwager heeft een f7000 en die heeft er dan weer geen last van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Youtube app is de beste app, als je Pex op je TV zet dan krijg je een veel betere youtube app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Pex? Dat kent ie niet. Bedoel je misschien Plex?

En hoezo wordt mijn youtube dan beter?

Edit: heb Plex geïnstalleerd en ook YouTube als kanaal toegevoegd. Maar die kan ik niet op de tv afspelen, alleen films en muziek vanuit mijn bibliotheek. Kortom, het kanaal speelt ie alleen af op mijn Mac... 8)7

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2013 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Niemand problemen met deze app op de smart tv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Nu online

TommieW

Numa numa.

Verwijderd schreef op maandag 30 december 2013 @ 13:34:
Niemand problemen met deze app op de smart tv?
Genoeg. Wij hebben een UE46D8000 met ook de YouTube app. Er is zo veel mis met die app, als ik er een lijstje van moet maken ben ik nog wel even bezig. :+

Heb je al geprobeerd je al geprobeerd een factory reset uit te voeren?

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 13 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darf
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 06-09 11:19
Mja, ik heb zelf een F7000 en niet echt problemen er mee. Heb je het al eens met een android telefoon geprobeerd te senden/linken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
TommieW schreef op maandag 30 december 2013 @ 13:39:
[...]

Genoeg. Wij hebben een UE46D8000 met ook de YouTube app. Er is zo veel mis met die app, als ik er een lijstje van moet maken ben ik nog wel even bezig. :+

Nope, dat heb ik nog niet gedaan... Dat kan ik zo nog eens proberen.
Darf schreef op maandag 30 december 2013 @ 13:42:
Mja, ik heb zelf een F7000 en niet echt problemen er mee. Heb je het al eens met een android telefoon geprobeerd te senden/linken?
Heb geen android apparaten verder in huis. Heb wel de Macbook gekoppeld en via daar geprobeerd Youtube te streamen maar het rare is dat ik ook dan hetzelfde probleem heb (en weer niet als ik alleen Youtube op de Macbook zelf afspeel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
TommieW schreef op maandag 30 december 2013 @ 13:39:
[...]

Het heeft gewerkt! Thx _/-\o_
Pagina: 1