Toon posts:

IS/RA punt

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
De bouwer van mijn huis, heeft het IS/RA punt een beetje "gesloopt". Op zich niet erg, ik wou die lelijke oude ISRA punt weghebben, en heb een mooie Busch Jaeger PTT telefoon wcd gekocht, i.p.v. de oude PTT ding.

Bij het weghalen van de oude, heeft hij niet opgeschreven welke aders er vastzaten aan welke contacten.

Hieronder twee foto's:

http://s224.photobucket.c...mbed/slideshow/PTT%20doos

Weten jullie welke aders de juiste zijn, of moet ik dat overlaten aan de monteur van xs4all, die de zooi komt aansluiten?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2013 23:55 ]

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Dat lijkt een (overblijfsel van een) STAP58 te zijn, als 't goed is zit je telefoonlijn op het wit-doorzichtige aderpaar, of anders op de zwart-doorzichtige.

[ Voor 7% gewijzigd door CyBeR op 27-12-2013 00:47 ]

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Verwijderd

Topicstarter
Dus dat wit / goud aderpaar, of anders de zwart / goud paar?

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

jup, dit is nog een hele nette

en ja. volgens mij is de kans op zw/doorzichtig groter dan wit/doorzichtig
maar ja 1 van die 2

eennuh geen goud, maar koper he ;)

fyi een originele stap 58, je hebt er geen fuck aan maar toch :P

Afbeeldingslocatie: http://gotfish.nl.eu.org/stap%2058-1.jpg

[ Voor 40% gewijzigd door Fish op 27-12-2013 00:56 ]

Iperf

• Puch-Maxi
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 01-12 00:03
Heb je een inbouwdoos met varkenssnuit gekocht? KPN levert tegenwoordig ook inbouw IS/RA's met tweemaal RJ11 (voor pairbonding). Je zou ook RJ-45 kunnen gebruiken, daar past RJ11 ook wel in. :)
edit:
Of je maakt een RJ45-RJ11 verloopkabeltje. ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Puch-Maxi op 27-12-2013 01:36 ]

My favorite programming language is solder.

• Jolke
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01-12 16:46
Puch-Maxi schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 01:34:
Heb je een inbouwdoos met varkenssnuit gekocht? KPN levert tegenwoordig ook inbouw IS/RA's met tweemaal RJ11 (voor pairbonding). Je zou ook RJ-45 kunnen gebruiken, daar past RJ11 ook wel in. :)
edit:
Of je maakt een RJ45-RJ11 verloopkabeltje. ;)
Sinds wanneer past RJ-11 in RJ-45? Dat zijn twee verschillende pluggen, qua afmetingen en qua indeling. Verloopkabeltje denk ik dan eerder, toch?

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

neuh het is niet het beste voor de rj45 receptable omdat er wat meer druk op de buitenste 2 pinnen komt te staan. maar in 98% van de gevallen werkt het wel

het beste knijp je dan ook in zo'n geval een rj 45 aan je telefoonkabel als je bedrijfsmatig bezig bent. (en noem het dan maar gewoon inderdaad een lang verlooplabeltje

kwa indeling moet je de telefoonlijn ook gewoon op het blauwe paar zetten dat is redelijk standaard en werkt het makkelijkst

[ Voor 49% gewijzigd door Fish op 27-12-2013 11:41 ]

Iperf

Pagina: 1