• Mattia16
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22-05-2019
Mensen kan iemand mij misschien helpen of heeft iemand suggesties!
Ik speel al gelange tijd met mijn ps3 op mijn Philips LED 42 Inch ( 2013 ), dit met een HDMI uiteraard.
Met de zelfde HDMI switch ik af en toe tussen de ps3 en mijn laptop zodat ik snel kan switchen met het beeld. Als ik speel uiteraard de ps3 als ik de tv wil gebruiken voor mijn laptop etc etc.

2 weken geleden is mijn ps3 of mijn tv gaan ophouden met het het automatisch detecteren van de playstation. scart doet het wel via de playstation maar HDMI niet!
De televisie zegt '' Niet ondersteund video formaat ''

Iemand een suggestie ofzo? Want ik weet uit ervaring dat de ps3 automatisch een HDMI apparaat herkent.
Ik heb mijn console al ge-reset zowel het systeem als de video-instellingen.

PLZ i need help. no money for ps4 yet

• mr.paaJ
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16:24

mr.paaJ

generatie cmd+z

Als hij het via Scart wel doet: zet de settings toch nog eens op HDMI / 1080p?

Probeer ook eens een andere ingang en liefst natuurlijk voor PC en PS3 een eigen kabel, al zou dat niet uit moeten maken. Doet je laptop het wel nog steeds?

liever de tong gebrand dan lauwe soep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• piqueno11
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 10-09 15:30
Probeer je hdmi kabel aan te sluiten en daarna de ps3 aan/uit knop 10-15 seconden ingedrukt houden tot je 2 piepjes hoort.

Huidige setup : I5-4460 @ 3.2GHz -ASRock B85M Pro4 - MSI Radeon R9 280 Gaming 3G - Crucial MX100 256GB SSD - Crucial Ballistix 8GB 1600mhz - CoolerMaster N300 - Gelid Solutions Tranquillo Rev.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattia16
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22-05-2019
@piquenco11 deze manier heb ik al meerdere malen geprobeerd. No succes.

@ mr.paaJ Via scart bleef het op een zwart scherm en ja mijn laptop doet het nog steeds, laat staan alle andere HMDI aparaten die ik op mijn tv heb staan.

Maar je hebt gelijk indd veel beter om verschillende kabels te gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koffieboontje
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-06 11:00
-Andere HDMI kabel proberen
-Ander HDMI aansluiting proberen
-Ander scherm proberen en tijdelijk even de PS3 instellingen op 720p zetten om te kijken of hij hem dan wel pikt
-Indien je een receiver hebt, probeer hem dan eens op je receiver aan te sluiten met HDMI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:33
Misschien heb je per ongeluk de uitgaande resolutie van je ps3 veranderd die de tv niet ondersteunt
Pagina: 1