• Htmaniac
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 16-01 15:38
Ik ben al en tijd opzoek naar dit via google e.d maar kon nergens een concreet antwoord vinden,

Ik ben van plan een thinclient (Dell FX 170 ) te kopen om mijn Raspbmc te vervangen.( Toch erg traag)
Nu heb ik al gezocht of ik de DVI naar HDMI kan omvormen, en dit is mogelijk.
Maar DVI heeft geen audio support en aangezien ik hem aan wil sluiten op mijn 7.1 setje is de 3,5mm Stereo Jack ook geen optie. (????)

Nu heb ik al gezocht naar DAC's die mogelijk SPDIF ondersteunen zodat ik het signaal digitaal kan houden. Maar nergens is iets te vinden over support naar AV recievers, Iets in me zegt dat dit mogelijk is 8)

Ik hoop dat iemand hier ervaring mee heeft en me kan helpen of dit een verstandige keuze is om te doen. _/-\o_

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Is een Intel Nuc of Gigabyte Brix niet iets voor je ?

• Mick1990
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Als het om deze gaat: tweakers.net/pricewatch/284130/dell-optiplex-thin-client-fx170.html

Die zal nauwelijks sneller zijn.. Bovendien kan een intel gma950 geen HD content afspelen.

Ik zou inderdaad ook kijken naar een intel NUC of Gigabyte Brix.

WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Htmaniac schreef op donderdag 26 december 2013 @ 21:48:
[knip]

Ik hoop dat iemand hier ervaring mee heeft en me kan helpen of dit een verstandige keuze is om te doen.
Geen verstandige keuze om voor dat apparaat te gaan als de specificaties die hier op Tweakers vermeld staan ook idd van toepassing zijn. Je zult hem wel erg voordelig aan kunnen kopen verwacht ik, anders begrijp ik de keuze al helemaal niet. Maar zelfs gratis verkregen zou weinig gebruikers-plezier gaan brengen.

Testing, one, two ...

Verwijderd

Inderdaad gratis is dit ding nog waardeloos. Geen HD afspelen en geen HDMI. Koop dan gewoon een tweedehands mediaspeler, Android stick of oudere HTPC.

• Wim-Bart
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-01-2021

Wim-Bart

Zie signature voor een baan.

Zelfs met rendering ofloaded op een ander systeem is dit ding nog te traag voor standaard SD video.

Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.

• Htmaniac
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 16-01 15:38
Kijk info waar ik wat aan heb ! ! Ik ga me even verdiepen in de NUC en BRIX. Bedankt allemaal !

• kroegtijger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-01 15:11
Htmaniac schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 12:44:
Kijk info waar ik wat aan heb ! ! Ik ga me even verdiepen in de NUC en BRIX. Bedankt allemaal !
Je kan eventueel ook nog kijken naar ThinITX formaat

iRacing Profiel

Verwijderd

Ook Mini-ITX kun je bekijken :). Er zijn daarvan bijvoorbeeld borden die wel een optical out hebben.
Pagina: 1