Hallo iedereen !
ik zit sinds een paar dagen met een ( luxe) probleem.
Van mijn stage heb ik een oude beamer gekregen, deze werkt met VGA. ( dell 2400 MP )
Mijn soundsysteem/versterker heeft echter geen aansluiting voor vga alleen maar voor HDMI. ( en wat andere oudere formaten) .
Op dit moment kan ik dus geen 5.1 sound krijgen en de beamer aanhebben. Terwijl ik dit wel graag zou willen. Op internet staat dat er geen VGA naar HDMI kabels bestaan die werken.....
Mijn vraag is dus simple, heeft iemand enig idee hoe ik het toch voor elkaar krijg om beide tegelijk aan te sluiten op mijn laptop.
Specs/ aansluiting beamer
Compatibel met NTSC, NTSC 4.43, PAL (B,D,G,H,I,M,N), SECAM (B,D,G,K,K1,L) en HDTV (480i/P, 576i/P, 720P en 1080i). Geschikt voor Componentvideo, Composietvideo en S-Video
Aansluiting speaker systeem :
Video uit Composite, HDMI
Video in 2x Composite, 4x HDMI
Mijn laptop is :
HP Pavilion dv6-6b41ed Entertainment Notebook
Aansluitingen :
Aansluiting voor netstroomadapter
Ja
Aantal eSATA poorten
-
Aantal Ethernet LAN (RJ-45)-poorten
1
Aantal HDMI-poorten
1
Aantal IEEE 1394-/Firewire-poorten
-
DisplayPorts quantity
-
DVI poort
Nee
eSATA/USB 2.0 ports quantity
-
eSATA/USB 3.0 ports quantity
-
Infrarood datapoort
Nee
Microfoon, line-in ingang
Ja
S/PDIF uitgang
Nee
Thunderbolt ports quantity
-
USB 2.0 poort(en)
2
USB 3.0 poort(en)
2
VGA (D-Sub)poort(en)
1
Alvast bedankt voor de hulp !!
ik zit sinds een paar dagen met een ( luxe) probleem.
Van mijn stage heb ik een oude beamer gekregen, deze werkt met VGA. ( dell 2400 MP )
Mijn soundsysteem/versterker heeft echter geen aansluiting voor vga alleen maar voor HDMI. ( en wat andere oudere formaten) .
Op dit moment kan ik dus geen 5.1 sound krijgen en de beamer aanhebben. Terwijl ik dit wel graag zou willen. Op internet staat dat er geen VGA naar HDMI kabels bestaan die werken.....
Mijn vraag is dus simple, heeft iemand enig idee hoe ik het toch voor elkaar krijg om beide tegelijk aan te sluiten op mijn laptop.
Specs/ aansluiting beamer
Compatibel met NTSC, NTSC 4.43, PAL (B,D,G,H,I,M,N), SECAM (B,D,G,K,K1,L) en HDTV (480i/P, 576i/P, 720P en 1080i). Geschikt voor Componentvideo, Composietvideo en S-Video
Aansluiting speaker systeem :
Video uit Composite, HDMI
Video in 2x Composite, 4x HDMI
Mijn laptop is :
HP Pavilion dv6-6b41ed Entertainment Notebook
Aansluitingen :
Aansluiting voor netstroomadapter
Ja
Aantal eSATA poorten
-
Aantal Ethernet LAN (RJ-45)-poorten
1
Aantal HDMI-poorten
1
Aantal IEEE 1394-/Firewire-poorten
-
DisplayPorts quantity
-
DVI poort
Nee
eSATA/USB 2.0 ports quantity
-
eSATA/USB 3.0 ports quantity
-
Infrarood datapoort
Nee
Microfoon, line-in ingang
Ja
S/PDIF uitgang
Nee
Thunderbolt ports quantity
-
USB 2.0 poort(en)
2
USB 3.0 poort(en)
2
VGA (D-Sub)poort(en)
1
Alvast bedankt voor de hulp !!
[ Voor 21% gewijzigd door johanneslol op 27-12-2013 09:35 . Reden: laptop toegevoegd ]