Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Advies keuze nieuwe smart-TV

Pagina: 1
Acties:

• benbaba
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Beste,

Voor een vriend zoek een goede slaapkamer televisie. Na wat zoeken ben ik op een aantal modellen beland: http://tweakers.net/price...;330516;333480/categorie/

Wensen/Eisen TV
- €300 tot 380 max.
- 32-40 inch (kleine ruimte en afstand).
- Smart TV met Skype mogelijkheid.
- Ingebouwde WIFI.
- Smalle bezels.

De TV komt zoals gezegd in een slaapkamer(niet erg belicht). Op de TV gaat voornamelijk (SD) TV gekeken worden, soms een filmpje en wat smart-tv geklooi.

Volgens mij zijn het alle 3 prima tv's, voor zover ik op internet heb kunnen vinden. Ik zou graag wat advies willen wat nou de beste televisie is met het wensen/eisen pakket en de situatie. Of is er een TV die ik gemist heb die wellicht beter is?

• Schizo007nl
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-11 18:10
Hou er rekening mee dat de smart tv's hun eigen skype camera nodig hebben.

Voor je budget is de Samsung UE32F5500 of Sony KDL32W655 prima te doen. De grotere broers zijn iets boven budget.
Smart TV omgeving van Samsung is het snelst en meest uitgebreid.

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14:28
De Smart TV van Samsung is verreweg het meest up-to-date.
Die van sony is ook aardig uitgebreid, alleen ze missen wel Uitzending gemist en RTL gemist.
Voor het geld is de W655 een prachtige televisie. Naar mijn mening beter dan de F5500.

Geen idee of het de bedoeling is, maar de W655 wordt geleverd met een ophangmogelijkheid. Misschien handig voor in de slaapkamer?

De Panasonic heeft ook geen ondersteuning voor Uitzending gemist of RTL gemist.

TL;DR; De Sony.

• benbaba
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Opzich is het hele smart TV gebeuren niet heel belangrijk. Belangrijker is de beeldkwaliteit in de slaapkamer met gewoon analoogbTV kijken en wat HD films. Ik twijfel een beetje welke TV dan het meest geschikt is.