Duron wordt heet

Pagina: 1
Acties:

• Tony_Montana
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-08 15:58
Hey heb een MSI K7T Turbo met een duron 750mhz. En tijdens het installeren van mij fop32 is een heel klein stukje afgebroken van m'n processor. Hij wordt 67 graden zonder koelpasta. Als ik er wat koelpasta op doe wordt het dan minder? Of ligt het aan dat mijn processor beetje stuk is?

• Initial G
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-08 22:44
koelpasta ertussen! en voor de rest UTFS

• stok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Je moet sowieso koelpasta tussen CPU en heatsink doen.

Staat voltage misschien een "tikje" te hoog?
Draait de fan op het koelbklok wel?

Verwijderd

koelpasta ertussen en maak je niet dik mijn duron @ 1017 wordt ook 60 graden. Verwijder wel die standaard kauwgom shit die op de koeler zit die werkt echt kut.

k heb btw dezelfde processor en met mn coolermaster(krijg met anderhalve week FOP32 + Arctic en nog wat leuke dingen). Ik zal em dan eens voor je terugklokken en kijken hoe heet tie bij mij wordt. Mijn voltage is trouwens wel ingesteld op 1.98V.

2. je hebt een MSI dus je moet in t BIOS het voltage naar beneden halen. Jekunt em dan op 1,3V->1,43V instellen. scheelt gegarandeert en het blijft stabiel.

• MP83
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-01 18:11
Heb je geen vette kabels over je fan lopen die de luchtstroom beinvloeden.

Koelpasta kan paar graden schelen.

Verwijderd

ik heb een Duron 800 op hetzelfde bord (MSI K7T Turbo). Mijn CPU wordt rond de 55°. Moet ik het voltage ook veranderen, hoe? en tot hoever?

bedankt

Verwijderd

1,300 in het bios zetten als t niet helemaal stabiel is 1,450. dan hoort tie stabiel te werken op deze snelheid. Wil je em naar de ghz hebben dan moet tie op max staan wat overeenkomt met 1,98V

Verwijderd

Default settings zijn bij mij 1.75 Volt . Bij mij wordt ie 33°C idle en +-40°C stressed . FOP32-1 + AS II

• Initial G
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-08 22:44
Op donderdag 07 juni 2001 20:33 schreef neographikal het volgende:
1,300 in het bios zetten als t niet helemaal stabiel is 1,450. dan hoort tie stabiel te werken op deze snelheid. Wil je em naar de ghz hebben dan moet tie op max staan wat overeenkomt met 1,98V
1.6V is standaard hoor, alles daaronder kun je nooit garanderen

• Tony_Montana
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-08 15:58
Kan 't ook aan mijn processor liggen want is een stukje vanaf :(

Verwijderd

Ten minste koelpasta. En op auto/standaard voltage

• [TazZ]
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-06-2025
Niet letten op wat iedereen zeurt :) ... Gewoon koelpasta ertussen en voorzichtig opnieuw je koeler eropzetten (proccie is al 'n keer gebrokkeld)... Koelpasta scheelt errug veel...

If it ain't broke, fix it till it is...

Pagina: 1