Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Specificatie voor een nieuwe gaming computer

Pagina: 1
Acties:
  • 282 views

• MartijnnjitraM
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 28-01-2024
Hallo mensen,

Ik ben op zoek naar een nieuwe computer om games als Minecraft en League of Legends te spelen. Ook wil ik een beetje beginnen met web design maar daar is naar mijn idee geen bijzondere, krachtige computer voor nodig.
Even over de games dus: ik heb geen idee naar wat voor specificaties ik moet zoeken om dit soort games te kunnen spelen. Kunnen jullie mij een beetje op weg helpen?
Als jullie me een computer aan kunnen raden, is dit natuurlijk ook van harte welkom.
Mijn budget ligt onder de 750 euro.
Alvast bedankt voor de hulp!

Mvg,
Martijn

Verwijderd

Ik heb zelf de Asus N56. Die zit met 800 euro iets boven jou budget maar voor dat geld krijg je een stevige laptop waar de door jou genoemde games makkelijk op kan draaien. Ik kan league op 140 FPS draaien met mooie settings. Daarnaast is de videokaart die in de Asus N56VB-S4061H nog beter dan mijn videokaart (GT740M ipv GT650M).

Veel succes met zoeken!

Verwijderd

Bedoel je met computer een desktop of een laptop pc? Computer is een breed begrip tegenwoordig ;)
Voor die spellen heb je niet veel grafisch geweld nodig, maar je wilt er ook een tijdje mee voor uit kunnen denk ik?

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13:54

Bolletje

Moderator Harde Waren
Hoi Martijn en welkom op het forum :w

Net als vele anderen heb je graag hulp bij het samenstellen. Door de grote animo hebben we de aankoopadviesfora opgericht waar dat kan. Je kan het beste even Aankoopadvies vragen mag weer.. (maar lees eerst dit!) lezen. Daar staat in principe alles in wat je moet weten.

Dit topic staat op de verkeerde plek en het is belangrijk om beter aan te geven wat je wil. Zie ook de richtlijnen in het beleid (DAA beleid). Dubbele topics aanmaken (je had er ook nog één in PMG) is niet nodig.

Dit topic is gesloten.