Toon posts:

Subwooferkabel

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een nieuw surround systeem gekocht en de aansluiting van de subwoofer is op de receiver anders dan op de subwoofer zelf. (mannelijk op receiver, klemmen op de subwoofer). Bestaan hier adapters voor of kan ik het uiteinde van een mannelijke kabel gewoon afknippen en ontdubbelen? Iemand al ervaring gehad met dit probleem?

Mvg,

Thijs

• Lip
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

Merk en type moeten we natuurlijk ruiken van af hier? :P

Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity

• YaYo86
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:27
Waarom reageert men altijd zo bot hier? Pff zo sneu.

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14:41

FeaR

In GoT we trust

Zo te lezen heb je een passieve subwoofer en een receiver met alleen Low Level aansluiting. Je kan dit niet zo op elkaar aansluiten. Om dit zeker te weten zouden types inderdaad handig zijn. Je kan de passieve subwoofer overigens wel actief maken en er zijn adapters maar ik zou zelf geen geld in dit soort subwoofers steken vanwege de niet al te denderende kwaliteit.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Verwijderd

Topicstarter
Dus voor de volledigheid is dit dus mijn systeem:

#ProductPrijsSubtotaal
1Denon AVR-X500€ 174,95€ 174,95
1Yamaha NS-P20 5.1 (Zwart)€ 148,-€ 148,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 322,95

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Op pagina 2 van de usermanual van de Yamaha set zie ik heel duidelijk de cinchplug aansluiting zoals je ook op de receiver hebt :) Daarmee moet hij verbonden worden.

Verwijderd

Topicstarter
Zie ik nu ook, alleen zijn deze aansluitingen niet te vinden op mijn subwoofer, alleen clips. Zal eens met de leverancier contact opnemen. Alvast bedankt

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14:41

FeaR

In GoT we trust

Doe anders eens een fotootje van de achterkant van de subwoofer.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Verwijderd

Topicstarter
Heb ondertussen gezien dat men mij de NS-PZ20 heeft opgestuurd ipv de NS-P20, hier zit de fout ... even mailen naar hificorner.nl
Pagina: 1