Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• bobcom
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:07

bobcom

Dedicated dabbler

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een smartphone met een redelijk scherm en de mogelijkheid om apps te downloaden en te draaien in usb host mode.

Het gaat daarbij vooral om de app DSLR Dashboard, waarbij de phone een DSLR via de USB-poort aanstuurt en het zoekerbeeld ook op het scherm zichtbaar is.

Heb het geprobeerd me een geroote Sony Xperia Miro, maar die meldt dat hij geen USB host-driver heeft. Misschien mis ik een aantal drivers of app of zijn er een aantal instellingen fout, maar als Android-noob weet ik gewoon niet waar te beginnen - dus USB OTG out of the box zou wel handig zijn. Alleen om daar meteen een 400€-phone voor aan te schaffen lijkt me wat overdone, ook omdat DSLR Dashboard niet heel veel rekenkracht vraagt.

Iemand een suggestie voor een el cheapo-tot-betaalbare android phone die doet wat ik hoop? Evt. zou een klein formaat tablet ook kunnen, maar mijn voorkeur gaat uit naar een smartphone met een beetje ruim bemeten scherm - voor de camera zelf is 3 inch ook genoeg.

Sony, Canon, van alles wat en steeds wat anders. En nu ook nog een een website met verhaaltjes

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:58

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ik kwam net je topic tegen met 0 reacties :)
Ik verplaats hem even naar MAA, daar heb je meer kans op succes ;)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:35
Er loopt een draadje op XDA over deze app, daarin worden de nodige telefoonmodellen genoemd die werken, en zit er ook advies in wat te doen om het werkend te krijgen op een bestaand toestel.
Op basis van het draadje zoe je met een Smasung Galaxy S2 (origineel) goed uit de voeten moeten kunnen, en die mag niet duur zijn aangezien het het model van 3 jaar geleden is.