Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Computer 4 Kids

Pagina: 1
Acties:

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-06 09:35

CoRrRan

Don't Panic!!!

Topicstarter
Ik ben een beetje verbaasd dat er, afgezien van de banner die al maanden onveranderd bovenaan alle pagina's staat, en de sporadische berichten op http://tweakers.net/acties/tweakershelpt/nieuws zo weinig communicatie over deze super actie is, terwijl hij wel zo enthousiast begonnen is!

Wat is het resultaat van de 2e buildfest geweest? Hoe staat de huidige aantal van complete systemen? Wat zijn de volgende stappen die t.net gaat doen met deze actie?

Laat zo'n leuk initiatief niet doodbloeden!

-- == Alta Alatis Patent == --

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-10 20:49

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
(jarig!)
We laten dit initiatief uiteraard niet doodbloeden. Het resultaat van de tweede buildfest is gedeeld via Facebook (https://www.facebook.com/...96920.129420889116&type=1). Toegegeven, dat had duidelijker gekund, maar het eind is zeker nog niet in zicht.

Na de tweede buildfest hebben we ad hoc enkele dagen later een derde editie georganiseerd. Tijdens die derde buildfest (waarvoor deelnemers van editie 1 en 2 waren uitgenodigd) hebben al met al nog een systeem of 60 kunnen bouwen en inpakken. De ingezamelde onderdelen die nu nog over zijn, worden opgekocht en de opbrengst daarvan wordt weer gedoneerd aan Stichting Leergeld. De uiteindelijke balans van gebouwde, ingepakt en uitdeelbare pc's gaan we begin januari opmaken. We zullen dan uiteraard een update maken.

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Wel raar dat er na het geklaag over het gebrek aan communicatie het even goed leek te gaan, er verscheen wat op de FP door de berichten van de (voortgang van) buildfests van vorige maand in .plan te zetten, maar dat gebeurt nu dus niet meer? :S

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-06 09:35

CoRrRan

Don't Panic!!!

Topicstarter
Wilbert de Vries schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 11:22:
We laten dit initiatief uiteraard niet doodbloeden. Het resultaat van de tweede buildfest is gedeeld via Facebook (https://www.facebook.com/...96920.129420889116&type=1). Toegegeven, dat had duidelijker gekund, maar het eind is zeker nog niet in zicht.

Na de tweede buildfest hebben we ad hoc enkele dagen later een derde editie georganiseerd. Tijdens die derde buildfest (waarvoor deelnemers van editie 1 en 2 waren uitgenodigd) hebben al met al nog een systeem of 60 kunnen bouwen en inpakken. De ingezamelde onderdelen die nu nog over zijn, worden opgekocht en de opbrengst daarvan wordt weer gedoneerd aan Stichting Leergeld. De uiteindelijke balans van gebouwde, ingepakt en uitdeelbare pc's gaan we begin januari opmaken. We zullen dan uiteraard een update maken.
Goed om te horen. Denk dat het toch voor mensen zoals ik interessanter was geweest als er wat meer informatie op de FP/.plan of op die actiepagina te vinden was geweest.

Ben benieuwd naar de afsluitende post!

-- == Alta Alatis Patent == --

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Wilbert de Vries schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 11:22:

Het zal vast een hele onderneming zijn om zoiets als dit te organiseren en de website bij te houden. Maar toch jammer dat er te weinig bijgewerkt wordt, behalve schijnbaar op Facebook. En op Facebook kom ik nooit, aangezien ik geen Facebook profiel heb.

Wordt trouwens de lijst met vermeldingen ook nog bijgewerkt, volgens mij als ik de reacties zo lees moet nog een aantal mensen toegevoegd worden(als alle Mycom filialen alles netjes naar jullie toegestuurd hebben). Incl. wat van mij. O-)

Maar ik ben zeker benieuwd naar het eindresultaat. :)

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'