Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Laptop max. 700,-

Pagina: 1
Acties:

• RoelofVos
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online
Ik ben op zoek naar een nieuwe laptop en zie door de bomen bijna het bos niet meer.
Wat wil ik er mee doen?
Office (Word/excel/publisher)
Internet
Foto's bewerken
Zo nu en dan een website maken
GEEN spellen.
Moet bluetooth en HDMI hebben
Momenteel heb ik een 17" scherm, maar heb ook een monitor om de laptop op aan te sluiten. Een 15" + zou ook een mogelijkheid zijn.
Verder wil ik er een SSD in bouwen en dan lijkt het mij wel gemakkelijk als er een mogelijkheid is voor een tweede schijf.
Scherm moet niet te veel reflecteren.
Mijn huidige laptop gebruik ik veel op de "lap" en vertoont mankementen aan de kast. Zo zijn de koelingssleuven helemaal open doordat de plastic verbindingsstukjes afgebroken zijn, zit er een scheurtje in dezijkant en zit er een slijtageplek op de (het?) touchpad.
Daarom dacht ik er aan om een laptop met metalen kast te kopen, helaas zijn die dun gezaaid.
De laptop wordt vooral thuis gebruikt, dus gewicht is niet zo heel belangrijk.
Al mijn speurwerk heeft de volgende selectie opgeleverd:

HP Envy DV7 - 7254NR (renewed € 659) (Delta-hardware)
HP Envy DV7 7202ED (tweedehands - 3 mnd oud € 700,-)

Het hoeft niet perse HP te zijn, merk maakt me eigenlijk niets uit.
Wie heeft er nog goede suggesties?
Budget is maximaal € 700,-. (lager mag ook natuurlijk :*) )

Verwijderd

As je een SSD wilt inbouwen, kijk hier dan ook eens naar: http://hddcaddy.nl/

• RoelofVos
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online
Bedankt voor de reacties,
In mijn huidige laptop heb ik een ssd ingebouwd ter vervanging van de hdd. In sommige laptops zit een mogelijkheid om een ssd in te bouwen naast de hdd en zonder dat de dvd lade daarvoor moet worden gebruikt. Dat zou mijn voorkeur hebben.

• wappiewappie
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 06:59
Alleen het materiaal zegt niet zo heel veel over sterkte. Het ontwerp is net zo belangrijk.
Daarnaast heb je miljoenen soorten kunststof van pp tot koolstofvezelcomposiet.

Als je een kunststof behuizing hebt van een beetje fatsoenlijke kwaliteit, breekt er echt niet zomaar van alles af, tenzij je er hele gekke dingen mee doet.