• Faberyayo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16-05-2025
Hallo,

Ik ben op zoek naar het huren van een computer op afstand, deze moet bestuurbaar zijn vanaf mijn eigen laptop. Ik moet op deze computer een aantal programma's kunnen installeren die gebruik maken van Java.

Kan iemand mij helpen?

Thanks!

• hans_lenze
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-01 13:29
Je bent op zoek naar een 'Virtual Private Server'
https://www.google.nl/search?q=vps

while (! ( succeed = try ()));

• Faberyayo
Dank, in feite zou ik het programma kunnen installeren, aanzetten en dan loopt het programma de rest van de dag door zonder dat ik er omkijken naar heb?

• Faberyayo
Overigens heeft iemand al ervaring met zo'n vps? Een aanbieder die iemand mij kan aanbevelen met een gunstige prijs/kwaliteits verhouding?

• SRich
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 30-11-2023
@TS

Moet het systeem ook website of iets dergelijks serveren ?

Het grote adblocking topic

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:40

A wise man's life is based around fuck you

• Faberyayo
SRich schreef op donderdag 26 december 2013 @ 12:52:
@TS

Moet het systeem ook website of iets dergelijks serveren ?
Nee alleen voor het draaien van een programma waar ik thuis de capaciteit niet voor heb.

• n0fragger
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15:56
Kun je iets specifieker zijn ? Wat moet dat programma bereiken? Welke resources mis je thuis om het daar niet te kunnen draaien?

• Faberyayo
n0fragger schreef op donderdag 26 december 2013 @ 13:30:
Kun je iets specifieker zijn ? Wat moet dat programma bereiken? Welke resources mis je thuis om het daar niet te kunnen draaien?
Tuurlijk, het programma is Java gestuurd en speelt automatisch een 'spel'. Thuis is het in mijn geval niet mogelijk om de hele dag een computer te laten draaien en daarom wil ik het ergens anders laten draaien.

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:35

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Faberyayo schreef op donderdag 26 december 2013 @ 13:48:
[...]

Tuurlijk, het programma is Java gestuurd en speelt automatisch een 'spel'. Thuis is het in mijn geval niet mogelijk om de hele dag een computer te laten draaien en daarom wil ik het ergens anders laten draaien.
Kijk even naar de tips die je nu gegeven zijn... Je weet de zoekterm nu (Virtual Private Server), en Powershell heeft je inmiddels een link gegeven met informatie hierover.

Je hebt eigenlijk nu dus genoeg informatie om zelf aan de slag te gaan... Doe dat dan ook, ik mis een hoop eigen inzet tot nu toe.

Ik geef het topic nog even het voordeel van de twijfel, maar ik verwacht wel wat meer inzet. Anders gaat het topic helaas op slot.

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

• Faberyayo
Question Mark schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 13:20:
[...]

Kijk even naar de tips die je nu gegeven zijn... Je weet de zoekterm nu (Virtual Private Server), en Powershell heeft je inmiddels een link gegeven met informatie hierover.

Je hebt eigenlijk nu dus genoeg informatie om zelf aan de slag te gaan... Doe dat dan ook, ik mis een hoop eigen inzet tot nu toe.

Ik geef het topic nog even het voordeel van de twijfel, maar ik verwacht wel wat meer inzet. Anders gaat het topic helaas op slot.
Eigen inzet? Ik vraag om tips omdat ik een totale leek ben op dit gebied. Welke inzet zou ik in hemelsnaam nog meer moeten tonen dan het geven van antwoorden en het vragen van informatie.

Af en toe draven jullie te ver door in de regeltjes hier.

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07-01 19:46
Wanneer je hier op GoT een topic start verwachten we een aantal zaken van je. Een van die zaken is inderdaad eigen inzet. Dit toon je door aan te geven waar je op gezocht hebt, wat voor informatie je daaruit gekregen hebt en wat je nog meer zoekt.

Dit heeft mijn collega je ook aangegeven. Uit je afgelopen post blijkt niet dat je daar in mee wil gaan en daarom gaat het topic op slot.

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.