• Flight777
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-02 22:24
Goedemorgen allemaal en allereerst nog een fijne tweede Kerst dag toegewenst :)

Ik ben op zoek naar een nieuwe TV voor in mijn studentenkamer in de UK. Nu is mijn oog gevallen op een UE40F6400 van Samsung (499 GBP) maar voor 100 GBP meer heb ik ook een UE40F6500. Het enige verschil dat ik kon ontdekken is een CMR van 200 Hz voor de eerste en 400 Hz voor de tweede. Is dit verschil merkbaar en die 100 GBP extra waard? Zijn er verder nog andere modellen in deze prijsklasse om te overwegen?

De TV gaat voornamelijk gebruikt worden voor film kijken 2D & 3D vanaf blu-rays en/of MKVs.

Alvast bedankt!

• mr.paaJ
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 02-02 22:12

mr.paaJ

generatie cmd+z

Het is niet duidelijk waar het verschil in CMR op gebaseerd is. Verder op papier vooral de toevoeging van DVB-S

liever de tong gebrand dan lauwe soep

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:07
Je kan je vraag het beste stellen in het Samsung F-modellen topic hieronder.
Het beste is om het zelf te beoordelen in de winkel. Mijn vriendin ziet bijvoorbeeld geen verschil tussen crm 200 en 800. Ik wel degelijk, maar of het een reden is om daar een paar 100 eu meer voor te betalen? Daar ben ik zelf nog niet over uit.

Zijn er verder geen verschillen dan?

• Flight777
Beide, dank voor de snelle reactie :)

DVB-S is voor mij niet belangrijk aangezien de TV vooral gebruikt gaat worden voor films.

Ik heb een apart topic gemaakt omdat ik ook oren heb als er andere modellen zijn die beter zijn voor ongeveer dezelfde prijs (dus niet alleen Samsung TV's). In het Samsung topic krijg ik dan waarschijnlijk alleen Samsung te horen haha

Is het merkbaar bij films (in your opinion)? Bij sport etc. kan ik het mij voorstellen maar voor films? Verder zijn er vrij weinig verschillen, zie:

http://www.samsung.com/uk...SBXXU&prdb=UE40F6400AKXXU

Verwijderd

Als het hoofdzakelijk voor films bedoeld is dan zou ik je aanraden om voor een Panasonic 42ST60 te gaan. Superieure beeld ten opzichte van bijna alle led modellen en qua kosten ongeveer even duur als de Samsung F6500.

• Flight777
Net even gekeken, hier wel even duur maar in UK 750 GBP :S

• Flight777
http://www.richersounds.c...xp42st60b/pana-txp42st60b

Maar hoe zit het met 3D kwaliteit ? :P

• mr.paaJ
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 02-02 22:12