Verkoop Netflix codes

Pagina: 1
Acties:

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19:18
Weet niet of dit de bedoeling is?

V&A aangeboden: Netflix 12 maanden abonnement code

http://www.cheapassgamer....odes-w-amazon-gift-cards/

De timing is in ieder geval wel erg opvallend, en om nou hier 30 euro te gaan vragen voor codes waarvan je totaal niet kan weten wat ermee gaat gebeuren lijkt mij nou niet de meest ideale situatie.

Daarnaast lijkt het kopen via PayPal allemaal leuk en aardig, maar hierdoor hoeft Morfieus0 zich totaal niet druk te maken over de eventuele consequenties, aangezien PayPal alle digitale aankopen altijd in het voordeel van de verkoper zal beslissen, zonder ook maar 1 argument aan te horen.

[ Voor 23% gewijzigd door NotSoSteady op 26-12-2013 04:32 ]

• mveijden
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-09 14:08
Ten eerstr weet je niet of dat dezelfde codes zijn.
Ten tweede beslist paypall ten allen tijde ten faveure van de koper, de verkoper is vogelvrij.
Ik accepteer in elk geval geen paypall...

If it looks like shit, smells like shit and even tastes like shit we should consider the possibilty that we are in fact dealing with a pille of shit...

• saharoen
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-10 15:56
op marktplaats al voor 10 euro ;)

Verwijderd

De betreffende user heeft al wat positieve historie, waarmee het risico wat lager ligt.
Bij een compleet nieuwe gebruiker denk ik dat we de advertentie direct zouden verwijderen.

Voor de rest zal hier net als bij gamecodes leidend zijn of de leverancier / fabrikant dergelijke verkoop toestaat. Heeft iemand gekeken of ze daar iets over zeggen?

Ik laat hem voor het moment even staan, tot er eventueel andere ontwikkelingen zijn.

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:09
Deze codes gaan 100% zeker werken en nog leuker ze zijn ook stapelbaar...dus ik heb er zelf 4 gekocht op marktplaats voor 12.50...dus 50 euro voor 4 jaar netflix is geen slechte deal....althans als het blijft werken natuurlijk.

blijf ik erbij dat 30 euro van deze verkoper wel vrij duur is maar ja voor een jaartje Netflix valt het nog mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spykes22
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 03-12-2022
jammer dat de verkoper zivh niet meld of ze zijn verkocht
die op mp geeft ook geen gehoor.... heb nog geen berichten terug gehad...

ik wacht het ff af ben wel benieuwd 1 jaar netflix is niet verkeerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsicq
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online
Op marktplaats staat nu een advertentie van iemand die 1 maand actief is.
Iemand ervaring mee?

wat niet past, wordt gelast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:44
Dit is niet de plaats voor die vraag. Ik denk dat je dat beter in het netflix topic of in een apart topic in Stuffis Generalis kunt vragen.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Pagina: 1