De Som van de Momenten ten opzichte van punt " A " = NUL
Commando's 2 - Eind juni uit mijn hoofd
Half-Life 2 - When it is done
Max Payne - Herfst 2001
Operation Flashpoint - Geen idee
Zoiets?
Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD
net te laat
GameBoy AdvancedOp donderdag 07 juni 2001 18:20 schreef MWAD het volgende:
GBA watis ut???
Verwijderd
Op donderdag 07 juni 2001 18:25 schreef IceStorm het volgende:
[..]
GameBoy Advanced
Verwijderd
Maak van "HGM Softe Goederen" "HGM Software".Op donderdag 07 juni 2001 18:12 schreef IceStorm het volgende:
[ deze post even negeren, ik ben bezig met uitzoeken waarom ik de lay-out verneuk, sorry]
Moet lukken volgens mij.
Maja, dat mag natuurlijk niet.
Yep, zijn username+initialen is net te groot.Op donderdag 07 juni 2001 20:05 schreef Beavis het volgende:
[..]
Maak van "HGM Softe Goederen" "HGM Software".
Moet lukken volgens mij.
Maja, dat mag natuurlijk niet.
Op
maandag
dinsdag
vrijdag
zondag
is er geen probleem maar op
woensdag
donderdag
zaterdag
is het net iets te groot.
Verwijderd
wat d8 je van nog heel lang wachten....zijn ze nu al 5 jaar mee bezig en steeds weer een andere engine....kan dus wel even duren.Op vrijdag 08 juni 2001 03:39 schreef [YR]paladin het volgende:
wanneer komt duke nukem 4ever?
Verwijderd
Nooit.Op vrijdag 08 juni 2001 03:39 schreef [YR]paladin het volgende:
wanneer komt duke nukem 4ever?
It wil take 4-ever to maken duke nukem 4ever.
Ze hebben zelf gezegd dat ze nooit duke nukem opnieuw meer uitbrengen alleen dat ze julie bezig houden met mooie plaatjes en domme filmpjes.:+
Klopt idd helemaalOp vrijdag 08 juni 2001 04:05 schreef sampoo het volgende:
Verwijderd
dus niet OF komt 22 Juni in de VS uit. in NL wordt ie 30 Juni verwacht.Op donderdag 07 juni 2001 18:18 schreef CommDante het volgende:
Operation Flashpoint komt 22 Juni uit, zelfde dag als GBA
Max Payne is geloof ik iets van Oktober maar niemand durft die garantie te geven.
Duke 4Ever is simpel: niks over bekend. it's done when it's done zullen we maar zeggen.
Verwijderd
Dat was een 1 april grap sukkelOp vrijdag 08 juni 2001 09:59 schreef gvrdoezie het volgende:
[..]
Nooit.
It wil take 4-ever to maken duke nukem 4ever.
Ze hebben zelf gezegd dat ze nooit duke nukem opnieuw meer uitbrengen alleen dat ze julie bezig houden met mooie plaatjes en domme filmpjes.:+
Verwijderd
Uhm zal ik je dat zeggen? Dan krijg je een hartverzakking gok ik. Das namelijk pas Q3 2001.Op vrijdag 08 juni 2001 17:07 schreef KID-ICARUS het volgende:
Wanneer komt Baldurs Gate 2: Throne of Baal eigenlijk uit, ik ben het wachten een beetje zat
SOF2 bedoel je... lijkt me vet!!! op de Q3 engine... (er is tot nu toe geen betere engine) wanneer? over een jaartjeOp vrijdag 08 juni 2001 20:07 schreef MWAD het volgende:
owja en Soldier Of Fortune dan???
Operation Flashpoint;
22 JUNI in amerika begin september.
Tegelijk met de amerika release komt er een multiplayer patch uit tot 100 spelers heb ik gehoord. Europe release heeft geen dedicated multiplayer support. maar in Sept komt er dus een grote patch hiervoor uit.
When it is doneOp vrijdag 08 juni 2001 20:07 schreef MWAD het volgende:
owja en Soldier Of Fortune dan???
Verwijderd
Teringjantje...Op vrijdag 08 juni 2001 17:09 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Uhm zal ik je dat zeggen? Dan krijg je een hartverzakking gok ik. Das namelijk pas Q3 2001.
Al kan ik me moeilijk voorstellen dat er alternatieven zijn die maar een beetje in de buurt komen van Baldur's Gate 2