Beste allemaal,
Niet zo lang geleden heb ik een systeem gebouwd met de volgende onderdelen:
i5 4670k
Samsung 840 EVO 120gb
Seagate HDD 1TB
Zalman Z11 plus
2x Crucial Ballistix Tactical 4gb ram
500 watt OCZ modxstream pro (Heb mijn voeding van mijn vorige PC meegenomen)
Moederbord MSI Z87 G45
Zoals jullie zien mis ik nog de videokaart. Daarom heb ik ook gekozen voor de MSI GTX 770. Na wat zoeken op internet zou ik met 500 watt genoeg hebben maar dan zit ik heel krap.
Maar mijn huidige voeding 500 watt OCZ modxstream pro is volgens vele een voeding met veel minpunten. Dus daarom ben ik van plan om mijn voeding te vervangen.
Ik ben zeker van plan om mijn CPU over te clocken en zit nog na te denken om SLI te gebruiken.
MIjn budget is sowieso niet boven de 100 euro.
het liefst zo goedkoop mogelijk ik zag wat PSU
pricewatch: Corsair RM750
pricewatch: Corsair CS750M
pricewatch: Seasonic G-Serie 650Watt
Ik vind ze allemaal wel goed maar vrij prijzig dus als jullie een betere/goedkopere optie hebben laat het mij weten.
Niet zo lang geleden heb ik een systeem gebouwd met de volgende onderdelen:
i5 4670k
Samsung 840 EVO 120gb
Seagate HDD 1TB
Zalman Z11 plus
2x Crucial Ballistix Tactical 4gb ram
500 watt OCZ modxstream pro (Heb mijn voeding van mijn vorige PC meegenomen)
Moederbord MSI Z87 G45
Zoals jullie zien mis ik nog de videokaart. Daarom heb ik ook gekozen voor de MSI GTX 770. Na wat zoeken op internet zou ik met 500 watt genoeg hebben maar dan zit ik heel krap.
Maar mijn huidige voeding 500 watt OCZ modxstream pro is volgens vele een voeding met veel minpunten. Dus daarom ben ik van plan om mijn voeding te vervangen.
Ik ben zeker van plan om mijn CPU over te clocken en zit nog na te denken om SLI te gebruiken.
MIjn budget is sowieso niet boven de 100 euro.
het liefst zo goedkoop mogelijk ik zag wat PSU
pricewatch: Corsair RM750
pricewatch: Corsair CS750M
pricewatch: Seasonic G-Serie 650Watt
Ik vind ze allemaal wel goed maar vrij prijzig dus als jullie een betere/goedkopere optie hebben laat het mij weten.