Zoals misschien sommigen al weten is al sinds 2007 de FPS Renegade X in de maak. Hiervan is begin 2012 al een soort voorproefje(singleplayer) van beschikbaar gemaakt. Het spel zal verschijnen op 26 februari 2014. Renegade X is een "mod" van het orginele spel Command and Conquer Renegade. In Renegade gaat het, net zoals in het orgineel, weer tussen de GDI (Global Defense Initiative) en de Brotherhood of Nod, maar nou is deze klassieker omgetoverd tot een spel met de echte Command and Conquer formule erin: Je moet je basis verdedigen en de andere basis vernietigen; net zoals in alle andere Commdan and Conquer spellen.
Zie hier voor meer info over Renegade X: http://www.renegade-x.com...iewtopic.php?f=11&t=71031.
Maar nu zijn ze ook bezig om mensen te verzamelen die aan de officiële bèta mee willen doen. Daar kun je ook lezen dat je je dan als groep moet aanmelden en dat je in het verleden ook het orginele Command and Conquer Renegade gespeeld moet hebben. Je moet minimaar 3 tot maximaal 10 personen hebben om je aan te kunnen melden voor de beta.
Dus ik had een vraag: zijn er mensen die zich samen met mij willen aanmelden voor de beta? Je moet dan wel aan de volgende eisen voldoen:
-Je moet serieus bereid zijn om de makers actief feedback te geven en bugs te rapporteren.
-Je moet de originele Command and Conquer Renegade ooit gespeeld hebben (niet per se noodzakelijk, maar wel aanbevolen.)
-Je moet geregistreerd zijn op hun forum. Zouden jullie mij dan jullie Nickname op hun forum willen geven als je mee wilt doen aan de beta, zodat ik uiteindelijk ons kan aanmelden?
Als je mee zou willen doen aan de beta, laat dan hier maar een forumbericht achter.
[ Voor 4% gewijzigd door mrtnptrs op 27-12-2013 00:26 ]
Are you comparing me to God? I mean, it’s great, but so you know, I’ve never made a tree.