Meedoen aan de Renegade X beta?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrtnptrs
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 03-07 19:15

mrtnptrs

You idiot!

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://media.indiedb.com/images/games/1/17/16152/Rx_ModDB_Banner.jpg
Zoals misschien sommigen al weten is al sinds 2007 de FPS Renegade X in de maak. Hiervan is begin 2012 al een soort voorproefje(singleplayer) van beschikbaar gemaakt. Het spel zal verschijnen op 26 februari 2014. Renegade X is een "mod" van het orginele spel Command and Conquer Renegade. In Renegade gaat het, net zoals in het orgineel, weer tussen de GDI (Global Defense Initiative) en de Brotherhood of Nod, maar nou is deze klassieker omgetoverd tot een spel met de echte Command and Conquer formule erin: Je moet je basis verdedigen en de andere basis vernietigen; net zoals in alle andere Commdan and Conquer spellen.

Zie hier voor meer info over Renegade X: http://www.renegade-x.com...iewtopic.php?f=11&t=71031.

Maar nu zijn ze ook bezig om mensen te verzamelen die aan de officiële bèta mee willen doen. Daar kun je ook lezen dat je je dan als groep moet aanmelden en dat je in het verleden ook het orginele Command and Conquer Renegade gespeeld moet hebben. Je moet minimaar 3 tot maximaal 10 personen hebben om je aan te kunnen melden voor de beta.

Dus ik had een vraag: zijn er mensen die zich samen met mij willen aanmelden voor de beta? Je moet dan wel aan de volgende eisen voldoen:

-Je moet serieus bereid zijn om de makers actief feedback te geven en bugs te rapporteren.
-Je moet de originele Command and Conquer Renegade ooit gespeeld hebben (niet per se noodzakelijk, maar wel aanbevolen.)
-Je moet geregistreerd zijn op hun forum. Zouden jullie mij dan jullie Nickname op hun forum willen geven als je mee wilt doen aan de beta, zodat ik uiteindelijk ons kan aanmelden?

Als je mee zou willen doen aan de beta, laat dan hier maar een forumbericht achter.

[ Voor 4% gewijzigd door mrtnptrs op 27-12-2013 00:26 ]

Are you comparing me to God? I mean, it’s great, but so you know, I’ve never made a tree.

• ZixXer
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 25-04 22:53
Count me in! "ZixXer"

Goed initiatief Mrtnptrs
PS: Renegade-X is niet in china gemaakt.

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:46

D4NG3R

kiwi

:)

En nog eentje:

code:
1
iD4NG3R

Ik zal eerlijk zijn dat ik het origineel niet gespeeld heb, maar ik ben fan van FPS met voertuigen en grote maps (E.G. Battlefield). Feedback geef ik sowieso bij betas, of dit nou bugs of surveys zijn :) .

Edit: Misschien meteen een team opzetten 8) ?

[ Voor 9% gewijzigd door D4NG3R op 26-12-2013 02:18 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• mrtnptrs

mrtnptrs

You idiot!

Topicstarter
Geweldig! We hebben nu dus het minimaal aantal personen bereikt. Maar D4NG3R had dan dus nog nooit het orgineel gespeeld, maar heeft ZixXer dit wel gedaan? Maar hoe kom je bij china?

Ik zal nog een paar dagen wachten voor we ons op gaan geven voor deze beta, zodat nog meer personen van Tweakers.net mee kunnen doen. Er mag namelijk maar één groep aangemeld worden per community! Je kan je niet aanmelden voor de beta als individu. Als we ons aanmelden voor de beta is het trouwens ook niet eens zeker dat we ook werkelijk aan de beta deel kunnen nemen :( Dit staat in de link in mijn eerste bericht in dit topic. Maar ik heb er wel vertrouwen in.

Kan een moderator trouwens de topictitel even veranderen in "Meedoen aan de Renegade X beta?"
Sorry, is een typefout! 8)7

[ Voor 65% gewijzigd door mrtnptrs op 26-12-2013 14:07 ]

Are you comparing me to God? I mean, it’s great, but so you know, I’ve never made a tree.

• mrtnptrs

mrtnptrs

You idiot!

Topicstarter
ZixXer schreef op donderdag 26 december 2013 @ 01:55:
Count me in! "ZixXer"

Goed initiatief Mrtnptrs
PS: Renegade-X is niet in china gemaakt.
De members list van het forum zegt dat ZixXer een developer is (van Renegade X?), ben jij dit ook inderdaad? :)

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:27

PromWarMachine

Forsaken Archer

Ik heb ooit nog een paar weken rank #1 gestaan in de originele C&C Renegade op de europese server. 8)
Mijn nick was promwarm, op een van m'n oude schijven die ik ooit nog eens moet uitzoeken, staat daar een screenshot van. :+

Heb me zeer vermaakt in dat spel en heb EA letterlijk vervloekt toen ze de stekker er uit trekten. 'k Zei toen dat ik nooit meer een EA game zou kopen. Helaas heb ik dat niet volgehouden, maar rijk zijn ze zeker niet van me geworden nadien.

Hoe dan ook: jaaaaaaaa, ik ben extreem geinteresseerd :Y)

code:
1
promwarm

Dividend for Starters

• mrtnptrs

mrtnptrs

You idiot!

Topicstarter
PromWarMachine schreef op donderdag 26 december 2013 @ 15:10:
Ik heb ooit nog een paar weken rank #1 gestaan in de originele C&C Renegade op de europese server. 8)
Mijn nick was promwarm, op een van m'n oude schijven die ik ooit nog eens moet uitzoeken, staat daar een screenshot van. :+

Heb me zeer vermaakt in dat spel en heb EA letterlijk vervloekt toen ze de stekker er uit trekten. 'k Zei toen dat ik nooit meer een EA game zou kopen. Helaas heb ik dat niet volgehouden, maar rijk zijn ze zeker niet van me geworden nadien.

Hoe dan ook: jaaaaaaaa, ik ben extreem geinteresseerd :Y)

code:
1
promwarm
Mooi, veel ervaring met het orgineel is belangrijk. Maar je kunt vandaag de dag toch nog steeds de singleplayer spelen? Hebben jullie alvast als voorbereiding Renegade X: Black Dawn gedownload en gespeeld (een soort voorproefje van de singleplayer van 2 jaar geleden)?

Zijn er nog meer mensen die mee willen doen met de beta?

• summetje
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:01
Lijkt me leuk om mee te doen, Renegade en verschillende mods helemaal kapot gespeeld.

Nick: Summetje

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Ik heb het orgineel helemaal kapot gespeeld. Inc alle lame as glitches en bugs gebruiken om te winnen. Ik mis de laser gatling gun nog steeds in moderne games. Heerlijke game, erg apart. Maar de shooter mechanics waren erg sterk. En het werkte allemaal gewoon lekker en het was boven al erg leuk. Ik mis renegade nog dagelijks als ik de zoveelste generieke shooter online speel. Mammoth tank rush, suicide runs met orca's om power plat te leggen. Obelisks kitten, man man, goede tijden.

Mocht je nog mensen nodig hebben, dan ben ik zeer geintresseerd. Heb vrij veel ervaring met beta testen (andere games).

Overigens zit er een spelfout in de topic titel.

[ Voor 4% gewijzigd door Postius op 26-12-2013 21:50 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

• mrtnptrs

mrtnptrs

You idiot!

Topicstarter
Ok, zes personen nu, nog maximaal vier kunnen zich hier melden om GOT te kunnen vertegenwoordigen in de beta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZixXer
Jep Developer hier, Sorry had zin in droog grapje :P dacht dat het je wel zou zien als je het forum zou bekijken.
Environment artist, working on lakeside. en voor de ut3 verzie islands en scorpion hunters

Dat over China, onder in je bericht staat dat god de aarde heeft gemaakt en de rest was 'made in China'

Je kan me uit de groep halen hoor.
Tweakers is top communitie, dus zal dat ff melden bij de gasten die hier over gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrtnptrs

mrtnptrs

You idiot!

Topicstarter
Haha, goede grap, je bent dus gewoon een van de developers van Renegade X! :) Zal vanavond het "aanmeldingsformulier" invullen op het forum.

Dit zijn de vragen die ik dan zou moeten beantwoorden:

1. A link to your community/clan's website.

2. A short description of your gaming community.

3. List the Renegade X forum account names of the proposed beta testers from your community. All testers MUST register on these forums. You must have a minimum of 3 and a maximum of 10 testers.

4. Explain why you would like to be a part of the Renegade X beta.

5. Did your community play the original C&C Renegade?

Zouden jullie al wat antwoorden weten op deze vragen, waardoor we een beetje goed over komen bij de makers van Renegade X, zodat we meer kans hebben om aan de beta mee te mogen doen? Dan hoef ik jullie antwoorden alleen nog maar aan te vullen.

[ Voor 0% gewijzigd door mrtnptrs op 29-12-2013 16:47 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrtnptrs

mrtnptrs

You idiot!

Topicstarter
Als je je nog wilt aanmelden voor de beta kan dat nog hoor! :)

[ Voor 8% gewijzigd door mrtnptrs op 29-12-2013 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doe mij er ook maar bij :)

Nickname is hetzelfde op het Renegade X forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 10-09 14:25

steel123

Cryman9

Hoe kan ik dit gemist hebben!! Ik ben al sinds 2009 :$ lid van het Renegade-X forum.
Als het nog mogelijk is voeg me dan toe: cryman90

Ik heb Renegade vroeger echt helemaal grijs gespeeld. Altijd op de servers van Black-Cell.net, die waren veruit de beste/meest uitgebreide servers.
Ik kijk er echt naar uit om die goede oude tijd weer te kunnen beleven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrtnptrs

mrtnptrs

You idiot!

Topicstarter
Mijn excuses: door persoonlijke omstandigheden, druk met school en mijn eigen stomme hoofd vol met zaagsel ben ik helemaal vergeten ons aan te melden voor de beta! Sorry, het spijt me echt!

Om de pijn te verzachten is hier een filmpje van de beta te vinden: YouTube: Renegade X - Beta Livestream with TheGunrun!

Of kan ZixXer nog iets voor ons betekenen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 12:55
Ik wacht wel totdat de game is uitgekomen maar ik vond, in tegenstelling tot de velen die kritiek op de game hadden, C&C Renegade juist een meer dan vermakelijke game. De balans was helaas niet helemaal zoals het in een FPS hoort te zijn, maar de chaos die er was om de gebouwen neer te halen door het gebouw in te sneaken was toch altijd wel heel erg gaaf.

Ik had hier nog niet van gehoord maar ik ga het in de gaten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rafler
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10-09 10:21
Count me in, heb het origineel grijs gespeeld wat een tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrtnptrs

mrtnptrs

You idiot!

Topicstarter
He, als jullie goed mijn laatste post lezen ben ik ons vergeten aan te melden en is de inschrijftijd voorbij. Sorry. Misschien kan ZixXer ons helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squishie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Squishie

Not So....

Damn..... Ik heb het altijd jammer gevonden dat er nooit een remake of een vervolg is geweest van Renegade. Ik heb dat spel echt kapot gespeeld toen ik jong was. Helemaal leuk met SBH en nukes te rushen :P..... Of stank rushes :D!
Een hoop hoop super vette clanmatches gehad.

Ben heel erg benieuwd of het spel een success wordt :)! Ik werd op een gegeven moment helemaal gek van alle cheaters/ranking hackers.....

[ Voor 8% gewijzigd door Squishie op 15-01-2014 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 07:54
Ik had me ook graag willen aanmelden.
Op hun forum: Ryatzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1NG
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-08 21:56
Ben blij dat ik wel al in de BETA zit! Ik moet toegeven dat het spel wel lekker speelt. Zitten nog een paar kleine bugs in maar daar is tenslotte een BETA voor hè? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrtnptrs

mrtnptrs

You idiot!

Topicstarter
k1NG schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 19:24:
Ben blij dat ik wel al in de BETA zit! Ik moet toegeven dat het spel wel lekker speelt. Zitten nog een paar kleine bugs in maar daar is tenslotte een BETA voor hè? :)
Namens wat voor team heb jij je dan aangemeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZixXer
mrtnptrs, had je alsnog het team aangemeld? of helemaal niet. als je een link naar het topic geeft, kan ik jullie er misschien nog in krijgen. en met een link naar het topic bedoel ik gewoon een topic aanmaken, die dezelfde info bevat als in eerste instantie al het geval was.

Ik kan en ga niks beloven, maar als je me die link geeft zal ik ff voor jullie kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pavla
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08-08 23:23
Ik kan niet wachten tot 'ie uit is. Heb vroeger veel renegade gespeeld en de filmpjes zien er veelbelovend uit. En gratis is toch wel een heel goede deal. Ik hoop dat 't jullie nog gaat lukken de Beta te spelen ;) en dan hopelijk een zo bugvrije release mogelijk. Beter dan Battlefield 4 moet wel lukken dacht ik zo.

Trots lid van [DPC] Team Boonanza @ SoB - Bezoek pwnshop.nl!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZixXer
Ben jij de pavla waar ik net mee gegeten heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

@ZiXxer
Als je nog de Tweakersgroep kan aanmelden, kan ik mij daar ook nog bij aansluiten? O-) Heb nog geen account op het forum daar. Zie nu pas namelijk dit initiatief en dat er überhaupt een remake in de maak is.

Heb vroeger de originele Renagade gespeeld single- en multiplayer. Vond het een koel spel, alleen waren er niet zo veel mensen online. Ben dan ook zeer benieuwd naar deze remake.

Curse your sudden but inevitable betrayal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrtnptrs

mrtnptrs

You idiot!

Topicstarter
Sorry voor de late reactie wederom (druk druk druk), maar ik zal vanavond dit topic maken, maar waar op het forum moet ik het plaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-08 21:23
(jarig!)
ik wil ook wel meedoen, maar de site van Renegade-X doet het niet.

Yavu Steam Profile Lanithro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Wat is de huidige staat? Wil graag mee doen, maar als het al vol zit ga ik niet mijn ziel verkopen (lees; account aanmaken ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrtnptrs

mrtnptrs

You idiot!

Topicstarter
Ik zal de tekst voor het topic voorbereiden, maar aangezien er maar 10 mee mogen doen, neem ik de 10 eerste mensen (incl. mijzelf en excl ZixXer natuurlijk) Ik pak dadelijk "willekeurig" een paar "aanmeldingen" eruit, geselecteerd op hoeveel moeite je er voor hebt gedaan om dit bericht te typen en of je ook ervaring hebt met het orgineel en of je inderdaad een account op hun forum hebt aangemaakt.... Ik zal het straks posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrtnptrs

mrtnptrs

You idiot!

Topicstarter
Postius schreef op donderdag 26 december 2013 @ 21:50:
Ik heb het orgineel helemaal kapot gespeeld. Inc alle lame as glitches en bugs gebruiken om te winnen. Ik mis de laser gatling gun nog steeds in moderne games. Heerlijke game, erg apart. Maar de shooter mechanics waren erg sterk. En het werkte allemaal gewoon lekker en het was boven al erg leuk. Ik mis renegade nog dagelijks als ik de zoveelste generieke shooter online speel. Mammoth tank rush, suicide runs met orca's om power plat te leggen. Obelisks kitten, man man, goede tijden.

Mocht je nog mensen nodig hebben, dan ben ik zeer geintresseerd. Heb vrij veel ervaring met beta testen (andere games).

Overigens zit er een spelfout in de topic titel.
Als je nog mee wilt doen, maak dan even gouw een account aan op het forum en dan zal ik jou ook in het lijstje zetten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrtnptrs

mrtnptrs

You idiot!

Topicstarter
rafler schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 09:10:
Count me in, heb het origineel grijs gespeeld wat een tijd.
Wat is je gebruikersnaam op hun forum dan!? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrtnptrs

mrtnptrs

You idiot!

Topicstarter
Okee, hier is ie dan (sommigen die zich hebben aangemeld staan er niet bij, omdat ze of hun gebruikersnaam op het forum niet hebben doorgegeven of ze niet hebben gezegd of ze nou wel of niet het orgineel hebben gespeeld.) Nog commentaar? Kan ik dit gewoon ergens op hun forum plaatsen? I will upload it in half an hour if nobody respons!:

First I want to excuse for the very late apllication to the amazing Renegade X beta! I asked on the GoT-forum if users would like to join the beta with me to test Renegade X for you, but after some users said yes, I forgot to really send you this application because of personal problems (father died.)

I know this is not an excuse, but then you just know the reason.

Here is the application form we had to fill in to join the beta. I hope we could still join the beta.

1. A link to your community/clan's website.

http://gathering.tweakers.net/

2. A short description of your gaming community.

I (Maarten "mrtnptrs" Peters) am not the owner of the Gathering of Tweakers (GoT) community, but I'm a very active member at Tweakers. The GoT community is a very active community about everything
with hardware, smartphones, Windows, software, games etc. We all help each other with their questions and problems about these subjects. Many members play games like Battlefield and Command and Conquer Renegade of course! ;) I should say: ask it to ZixXer as he is also a member of the GoT-community!

3. List the Renegade X forum account names of the proposed beta testers from your community. All testers MUST register on these forums. You must have a minimum of 3 and a maximum of 10 testers.

-mrtnptrs: experience with beta testing and the original Command and Conquer Renegade.
-iD4NG3R: very enthousiastic and is a big fan of FPS games. Likes to report bugs and give you guys feedback. Did not play the original.
-promwarm: is very interested in Renegade and was shortly the number one on the Europe server of the original Renegade.
-Summetje: played the original and many mods for it.
-cryman90: played it till the disc of the original Renegade was gray. Is a member of the Renegade X community since 2009.

4. Explain why you would like to be a part of the Renegade X beta.

As the GOT-community is a very active and helpful community, we can help you the best with reporting bugs and suggestions to make Renegade X even a better game as it already is! We are very enthousiastic to help you guys to produce an amazing game for everyone.

5. Did your community play the original C&C Renegade?

Almost all of them: see question 3.

[ Voor 14% gewijzigd door mrtnptrs op 22-01-2014 20:04 . Reden: Finetuning ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrtnptrs

mrtnptrs

You idiot!

Topicstarter
Ok, hier staat de beta application nu!: http://www.renegade-x.com...iewtopic.php?f=14&t=71556

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZixXer
Ok de volgende members hebben nu als het goed is toegang tot phase 3 beta.
ga het forum in, activeer je acount dat er een link met steam plaats kan vinden.
Download de game en enjoy.

-mrtnptrs
-iD4NG3R
-promwarm
-Summetje
-cryman90

PS Gecondoleerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrtnptrs

mrtnptrs

You idiot!

Topicstarter
Dankje! Je bent geweldig! Ga het nu doen! Iedereen moet wel bugs reporten en suggestie geven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Dat is gaaf, maar ik kan nergens vinden waar ik met Steam kan linken?
Heb ook geen activatiemail gehad?

Is dat de goede client?
[verkeerde link dus]

[ Voor 68% gewijzigd door PromWarMachine op 22-01-2014 22:14 ]

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrtnptrs

mrtnptrs

You idiot!

Topicstarter
Het is illegaal om deze te downloaden als dit inderdaad een betaversie is. Misschien kan ZixXer er voor zorgen dat deze offline word gehaald als het inderdaad een beta is. Het is dus niet de juiste. Wat was je forumnaam ook al weer? Je moet gewoon kijken op de homepagina van het forum en daar staat het ergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Forumnaam is promwarm, maar kan geen link vinden anders dan deze.. :x
Ik ben blind..

Zie het al.. mijn account bestond nog niet.. die heb ik net aangemaakt, maar nu sta ik niet in de lijst van Phase 3 beta testers. Hopelijk kan Zixxer me daar nog aan toevoegen.
Ik DM hem even. :)

[ Voor 54% gewijzigd door PromWarMachine op 22-01-2014 22:16 ]

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZixXer
ok toegevoegt mr prom.
enjoy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-08 21:23
(jarig!)
waarom doet de site het niet bij mij...

Yavu Steam Profile Lanithro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemvh
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19-08 19:52
Oke, jeugdsentiment ahoi !

Ik meld me vanavond zeker aan ! man man man R. GRIJS gespeeld op mijn eerste pc :D nu ik werk en eindelijk een leuke pc heb wil ik me best melden voor beta testing ! :D

aaaaaaah ik dacht opeens aan de goeie oude tijd :D zoveel gespeeld dat ik de rode game CD kapot gedraaid heb en moest opstarten via de groene install CD XD *sorry voor de flashback ;D*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

mmm, ik heb woensdag morgen vroeg nog gekeken, maar toen was er nog net geen reactie. Daarna ook geen bericht in mn got gehad dat er hier activiteit in het topic was..

Ik heb de gebruikersnaam RadioKies en zal, zoals eerder al aangegeven, toch graag mee willen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan me niet voorstellen dat een beta op zo'n manier een succes kan zijn, ik en vast nog 2000 andere mensen hebben geen zin om de moeite te doen die jij doet, om aan een beta mee te doen.
Correct me if im wrong but ik zie hier geen honderden aanmeldingen voor komen. En stel 9/10 members van jou community zijn offline, kan jij dan wel spelen? Zo ja, wat is dan het nut van met een team registreren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schnoop
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-09 12:07
Kan ik me nog aanmelden?

Heb enorm veel renegade gespeeld vroeger, volg het project al enige tijd maar nadat het een tijdje rustig was geweest wat minder vaak gaan kijken (december maanden e.t.c). Hele nieuws van release date gemist.

Forum naam: Mindstorm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZixXer
Mindstorm, RadioKies, Zehtuka, Ryatzu
voor deze heren heb ik nog een aanvraag gedaan(dus als die gast online komt en in goede bui is kan je er in). mensen die graag willen maar geen forum naam posten daar kan ik weinig mee.
Ik sta op het punt te verhuizen dus weet niet wanneer ik weer bereik baar ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow, orgineel speel ik nog steeds :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

thnx

-edit-
blijkbaar had hij er geen zin in :/

[ Voor 88% gewijzigd door RadioKies op 30-01-2014 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemvh
hey na mijn vakantie ben ik ertoe geraakt om een forum id aan te maken !

Indien mogelijk wil ik gerust nog wat beta-en voor de release deze maand!

forum naam = willemvh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schnoop
Zijn er al mensen welke het gespeeld hebben? Ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Registratie: September 2003
  • Nu online
Is het nog mogelijk om hiervoor aan te melden? Ik zie het topic nu pas. Wist ook helemaal niet dat deze game bestond. Heb zelf veel Renegade gespeeld.

Is het overigens ook mogelijk in deze versie dat je als team zelf gebouwen kunt neerzetten of is dat gelijk gebleven aan de oude Renegade?

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemvh
Geen idee man :p de topic is nogal traag :p maar 26 febru komt normaal versie 1 al uit !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123

steel123

Cryman9

Nog maar een dagje wachten!!!
Heb echt al veel zin om dit weer te gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 12:55
Is al bekend wanneer je alles kan downloaden op 26-feb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrtnptrs

mrtnptrs

You idiot!

Topicstarter
Je kunt hem vanaf nu downloaden: http://renegade-x.com/news?id=72000. Website is wel onstabiel door enorme drukte! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Nu online
Oh vanavond even checken. De beta heb ik gemist helaas. Wel is het me inmiddels duidelijk dat er nog steeds geen gebouwen herbouwt kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schnoop
Heb het gister even gecheckt. Om te beginnen de volume levels. Mijn god man dat dat niemand opgevallen is. Heb bekant hoorschade opgelopen toen ik het spel opstarten. Ik heb mijn volume op 10% gezet en toen vond ik het zelfs nog wat aan de hoge kant.
En dan het ergste ervan, de start/intro sound wordt niet zachter hierdoor. Dus elke keer als ik het spel opstart moet ik mijn hoofdtelefoon eerst afzetten :S.

Maar goed, het is wel zeker de renegade feeling. Helaas vond ik dat erg nog erg veel lag aanwezig was die het spelplezier niet ten goede kwam. Meerdere servers geprobeerd maar dit leek niet te baten (15ms servers).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:15
Ik zal het binnenkort ook eens downloaden, heb Renegade vroeger zwart gespeeld. En dat singleplayer ding heb ik ook 2 levels geprobeerd, alleen door dat volume was ik het snel beu gezien ik het overige volume zo zacht moest zetten dat ik Teamspeak niet meer kon verstaan.

Grafisch viel het me trouwens ook wat tegen, maar daar moet je een beetje langsaf kunnen kijken natuurlijk.

@Schnoop
15ms is toch niet zoveel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schnoop
15ms zeker niet veel daarom vond ik het ook raar dat ik zoveel lag ervaarde.

Om de een of andere vage reden kom ik niet op het forum, had een topic willen starten over het volume maar dat gaat hem dus even niet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firest0rm
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 26-02 21:25
ik raad iedereen aan om de torrent versie te downloaden veel betere download snelheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-09 23:44
Lag hoort er bij, een crappy netwerk code was ook de ondergang (onder andere) van de originele C&C Renegade :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schnoop
Inrage schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 13:33:
Lag hoort er bij, een crappy netwerk code was ook de ondergang (onder andere) van de originele C&C Renegade :)
Ik kan me idd nog goed herinneren dat deze slecht kon zijn, maar dit was vooral bij hoge ping. Bij lage ping was het spel best goed te spelen maar zodra je ping hoger was dan 80 ofzo was het een groot lag-hopping-fest.

Ik vind de airstrikes overigens een slechte toevoeging.

Hoeveel mensen moesten overigens weer wennen aan het achteruitrijden? :P

• MrFl0ppY
  • Nu online
Zo gisterenavond al een paar uurtje gespeeld. Moet zeggen dat het er erg mooi uitziet allemaal. De landschappen en voertuigen zien er echt veel beter uit dan in het origineel. Het draait ook nog redelijk soepel al weet ik soms niet precies wat nu lag is en wat nu framedrops zijn.

De gameplay is inderdaad nagenoeg onveranderd gebleven en dat is ergens prima maar ook een beetje jammer. Je ziet nog steeds dat de stealth gozers+nuke erg in het voordeel zijn. Verder vind ik het ook wat lastig te zien of ik nu iemand wel of niet raak. Vooral het wel of niet raken van poppetjes is soms erg vaag. Het locken van de missles is wel erg stoer moet ik zeggen. Zeker vanuit de chopper is het een flinke vooruitgang.

• steel123

steel123

Cryman9

Schnoop schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 14:20:
Hoeveel mensen moesten overigens weer wennen aan het achteruitrijden? :P
Godverdomma ja! De eerste keer weer in een Arty achteruit rijden ging echt voor geen meter. Snap nog steeds niet hoe ik dat moet doen haha.

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:15
Achteruit rijden is idd wennen! Niet alles is trouwens een verbetering. Bij Field kan je niet goed langs de Hand of Nod campen met je arty, bij de orginale kan dat makkelijk. Ook het schieten met de arty is lastig, terwijl de MRLS makkelijker geworden is. Ook is het locken grappig, maar niet altijd... Een MRLS kan locken op een Apache, hoezo OP? Dat ding heeft al bijna geen health.

En sommige spelers moeten de basics maar vlug leren... Ik had een nuke gehit omdat de spelers op de beacon gingen schieten, ipv een engineer pakken 8)7
Pagina: 1