Er zit niet echt regelmaat in nee.
Het kan gebeuren als ik zit te internetten, maar eigenlijk is mijn internet altijd online, aangezien de kabelverbinding.
En het geluid klinkt inderdaad als inbellen...
Wie het weet mag het zeggen!
Het kan gebeuren als ik zit te internetten, maar eigenlijk is mijn internet altijd online, aangezien de kabelverbinding.
En het geluid klinkt inderdaad als inbellen...
edit:
gewoon een beetje gegorgel, geen kiestoon ofzo....
gewoon een beetje gegorgel, geen kiestoon ofzo....
Wie het weet mag het zeggen!
Anoniem: 26850
Heb je niet een of ander "gratis" progje van een sex site geplukt die nu zonder dat je ut weet contact zit te maken met een comp op de nederlandse antillen ?
kijk eens onder je multmedia instellingen of je niet toevallig een wavedevice voor je modem hebt geïnstalleerd.
Daar lijkt het op nml
Daar lijkt het op nml
Hmmm... Jullie hadden gelijk. Andere topic gesloten, hier is het verhaal [ga zo eerst even dat Wave Device weghalen HBM
]
Update:
Nu wilde ik vandaag dus een potje NBA Live 2001 spelen, en nadat het icon had gedubbelklikt, begon er weer een speakertje te ruisen in mijn kast. Ik begon te twijfelen of het misschien niet mijn PC speaker was, maar dat kon ik niet goed
onderscheiden.
Het geruis was samen met het schrijven naar mijn harddisk (zag ik aan LEDje). Na +/- 30 seconden kreeg ik een blauw scherm:
"Fout bij het schrijven naar schijf F:. Er kunnen mogelijk gegevens verloren zijn"
Hierna startte NBA Live gewoon op. Toen ik daarna mijn computer resette, kreeg ik Norton Disk Doktor [i.p.v. Scandisk], maar die deed behalve de normale dingen controleren, ook een schijfcontrole. Bij schijf F: was de FAT beschadigd en waren er wat losse clusters.

Heeft iemand een idee in welke richting ik het moet zoeken?
Meer info over mijn systeem
Update:
Nu wilde ik vandaag dus een potje NBA Live 2001 spelen, en nadat het icon had gedubbelklikt, begon er weer een speakertje te ruisen in mijn kast. Ik begon te twijfelen of het misschien niet mijn PC speaker was, maar dat kon ik niet goed
onderscheiden.
Het geruis was samen met het schrijven naar mijn harddisk (zag ik aan LEDje). Na +/- 30 seconden kreeg ik een blauw scherm:
"Fout bij het schrijven naar schijf F:. Er kunnen mogelijk gegevens verloren zijn"
Hierna startte NBA Live gewoon op. Toen ik daarna mijn computer resette, kreeg ik Norton Disk Doktor [i.p.v. Scandisk], maar die deed behalve de normale dingen controleren, ook een schijfcontrole. Bij schijf F: was de FAT beschadigd en waren er wat losse clusters.
Heeft iemand een idee in welke richting ik het moet zoeken?
Meer info over mijn systeem
Anoniem: 16328
Misschien kun je het eens bij de provider melden misschien hebben meerdere mensen er last van.
Pagina: 1