Toon posts:

Thunderbird where are you?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand al een idee wanneer die socket A Athlon met performance enhancing on-die cache te koop zal zijn? Ik wacht nu al een tijdje, maar begin te twijfelen of ik niet gewoon een "normale" Athlon moet kopen...

Als je wat weet of denkt over wanneer ze leverbaar zijn hier in NL, gooi het in de groep.

• Daylights
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01-09 15:20

Daylights

Look @ the big brain on Brett!

Nah... ik vind het ook allemaal iets te lang duren. Heb maar weer een classic gekocht.

Verwijderd

Geduld is een schone zaak, laten we dat maar hopen!

Verwijderd

Topicstarter
Die Duron wordt wel in 2 weken verwacht bij veel winkels... Denk je dat de thunderbird ook mee komt?

• FFF
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:26

FFF

hij zit er wel aan te komen kunt beter nog een paar weken wachten ,
btw ik hou het liever bij de classic, deze is tenminste te oc-en met GFD en heeft zo veel meer snelheidswinst dan die gekke nieuwe socket-A shit, kl*te te koelen ook nog volgens mij...
en die snelheid maakt niet veel uit met de classic,
mvg FFF

Verwijderd

Tja, ik wil ook nog effe wachten, heb toch besloten om mijn 500@865 niet te vervangen met een 750 @ 1000 omdat die T-Birds volgens mij toch beter gaan presteren...

OK, ik heb ook alle benchmarks gezien, en was/ben ook niet echt onder de indruk, had meer verwacht, maar op clock-to-clock basis, is de P3 sneller (puur om de Die) maar zoals iedereen al weet, zal de T-Bird op clock-to-clock basis beter presteren dan de P3 dus zeker dan de Athlon... en als we gaan klokken, dan wordt het inderdaad een moeilijke keuze, Classic (KX133) of T-Bird (KT133)... Hmmmmmmm what to do, what to do... Zodra het allemaal in de winkels ligt, dan wacht ik wel effe tot dat ik wat vergelijkingen te zien krijg hier op GOT... :)

Toch zit ik noch steeds te twijfelen...
Pagina: 1