Ik heb het Microsoft Internet Keyboard (PS2) en hij doet het wel goed enzo, maar als ik iets wil typen en ik gebruik een ' dan komt dat 'niet inbeeld voordat ik een volgende toets indruk. Wil ik iets tussen haken zetten zoals 'dit' dan komt de eerste 'pas inbeeld als ik de d indruk en de laatste ' als ik de spatie indruk. Niet zo'n probleem, maar als ik iets tussen haken wil zetten wat met een a begint dan moet ik tussen de 'en de a eerst een spatie typen anders krijg ik dit á. Dit is wel bijzonder irritant vind ik weet iemand van jullie hier iets op?
Je moet de toetsenbord indeling inderdaad US standaar zetten i.p.v. US Internationaal.
De laatste wordt gebruikt om makkelijk letters met accenten of dakjes te typen.
Ik vind het persoonlijk wel erg handig, het enige nadeel is als je ' moet gebruiken zonder dat je ze op een letter wil
Ik vind het persoonlijk wel erg handig, het enige nadeel is als je ' moet gebruiken zonder dat je ze op een letter wil
Zoals wanneer je aan het programmeren bent bijvoorbeendOp donderdag 07 juni 2001 17:59 schreef lupusv het volgende:
Je moet de toetsenbord indeling inderdaad US standaar zetten i.p.v. US Internationaal.
Maar het is niet zo heel veel werk om het aan of uit te zetten
Verder heet het bij mij niet US standard maar US 101 dus....
Is idd zo ja..... ik vind het ook super handig! maar het is maar net wat je zelf het fijnst vind he?
Dat is inderdaad rot. Als ik binnekort weer eens veel moet programmeren is het inderdaad wel een optie om te switchen van keyboard modeOp donderdag 07 juni 2001 18:38 schreef Negotiator het volgende:
[..]
Zoals wanneer je aan het programmeren bent bijvoorbeend
Pagina: 1