Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Ttje
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 08-11 09:19

Ttje

"We shall never surrender"

Topicstarter
Dag jongens,

Zoals jullie al aan de titel kunnen zien, zit ik nog erg sterk te twijfelen of ik nou een Nexus of G Pad moet nemen.
Het verschil tussen beide is minimaal, wat ik kon vinden 0.2 ghz sneller, scherm + accu van Nexus beter? Toch lijkt me de skin van LG fijner want heb zelf nu ook een LG telefoon (Optimus L9). Veder heb ik niet veel ervaring met tablet's gehad. Eerder zo'n Cherry ding van de kruitvat wat gewoon voor geen meter werkte 8)7 spijtige aankoop dus maar heb deze nog voor een 10tje minder verkocht dan aankoop prijs.

Iemand wat advies :) ?
Alvast super bedankt want zie zo nu en dan door het bomen het bos niet meer met al die veranderingen....
Sowieso geen ipad want die vind ik gewoon (zwaar) overpriced voor wat je krijgt. :O

Alle reacties en tips zijn welkom!

Mvg

Groeten hoeft niet hier op GoT, zie ook: Het algemeen beleid #groeten

[ Voor 6% gewijzigd door 13art op 26-12-2013 20:42 ]

• horizon1978
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-08 08:57
Lees (gebruikers)reviews na. Loop de mediamarkt in en speel wat met beide apparaten. Enige echte tips die ik je kan geven.

• Ttje

Ttje

Topicstarter
Hmm, ja dat van de mediamarkt is een goeie! Aan reviews heb ik niet bijzonder veel aan want de een zegt dat dat de beste tablet is enz.

• Dracula
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:09
Masr uit revieuws kmt vaak wil info naar voren over de accu, het scherm, contrast, benchmarks kwa prestatie, etc etc

• Ttje

Ttje

Topicstarter
Ik denk dan toch voor de Nexus 7. Ik heb nog de benchmarks en de filmpjes die Tweakers heeft gemaakt bekeken en daar stond gewoon duidelijk vast dat de Nexus 7 beter is. Betere accu, helder scherm enz.

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14-11 21:59
Wees verstandig en ga inderdaad eerst even in de Mediamarkt kijken, vergelijken en eventueel kopen. Mijn ervaring is bijvoorbeeld dat ik de Nexus 7 te klein vind. Maar dat is natuurlijk persoonlijk.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Nu online
Nexus heeft een meer helder scherm en gaat langer mee zonder op te laden.
G pad heeft een aanzienlijk groter scherm.
Het is maar wat je zelf belangrijk vind.
Bij voornamelijk thuisgebruik zou ik de LG nemen, als je vaak buiten/onderweg bent zou ik eerder de 7 kiezen.

• Ttje

Ttje

Topicstarter
Ja maar als je dan naar de prijs kijkt bij de LG die 60 euro duurder is dan de Nexus, nijg ik toch naar de nexus te gaan. Wel vind ik het 8.3 inch scherm van LG prettiger.
Pagina: 1