Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 30-10 12:53

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

Topicstarter
Ik was benieuwd of misschien meer mensen dit hebben gezien. Mijn mobiel stond 'vergrendeld' en ik druk hem aan. Dan zit je nog steeds in het 'lock-screen' en zie je o.a. de tijd, datum en wat agenda afspraken. Normaal stond hier bij mij "eerste kerstdag morgen: de hele dag" maar tot mijn verbazing stond er daarnet opeens:
Iphone 5 give away (137 left)
Toen brak mijn klomp :p Dus ik ging in mijn agenda kijken, maar ik kon niets vinden. Vervolgens lock ik mijn telefoon weer en nu zie ik het bericht niet meer, noch in mijn agenda.

Het bericht was echt een agenda afspraak, verder heb ik ook geen socialmedia push messages of wat dan ook (het was overigens geen push bericht!). In elk geval was het even heel bizar, maar goed: iemand anders dit ook gehad?

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:30
Waarschijnlijk via Facebook? Die heeft toch recent een update gehad zodat berichten ook op het lockscreen konden komen?

• Douweegbertje

Douweegbertje

Topicstarter
Nope, ik ben nooit aangemeld op FB. Als ik op FB wil moet ik eerst nog inloggen. Daar had ik expres al naar gekeken maar ik doe sowieso al niets met socialmedia op mijn mobiel. Ik heb daarnet even via mn pc ingelogged op FB maar ik kom daar ook nergens zo'n melding tegen.

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-11 11:37
Douweegbertje schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 22:19:
Nope, ik ben nooit aangemeld op FB. Als ik op FB wil moet ik eerst nog inloggen. Daar had ik expres al naar gekeken maar ik doe sowieso al niets met socialmedia op mijn mobiel. Ik heb daarnet even via mn pc ingelogged op FB maar ik kom daar ook nergens zo'n melding tegen.
via je outlook (Hotmail)??

• Douweegbertje

Douweegbertje

Topicstarter
ook niet, en dan komt het daar ook niet te staan. Verder ook geen mails binnen.

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Wat heb jij als lockscreen ingesteld?

• Douweegbertje

Douweegbertje

Topicstarter
Dat is gewoon standaard.

• Whatson
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Ik heb wel op mijn livetile staan:
Oudejaarsavond
Mon: all day

terwijl dit natuurlijk Tue: all day moet zijn.
(in de agenda staat het wel gewoon goed)
Pagina: 1