Toon posts:

Tweede videokaart (MSI R9 280x) detecteert geen beeldscherme

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allen,

Ik heb recentelijk 2 MSI R9 280x in Crossfire opstelling geïnstalleerd. Ik werk met 3 beeldschermen, echter nu wil ik mijn 3e monitor aansluiten op de DVI poort van de secundaire videokaart, maar deze wordt dan niet gedetecteerd. Als ik de ATI software installeer, vindt ie hem eventjes tijdens de installatie, echter dan valt ie weer weg en na de installatie krijg ik m zowel met windows als met ATI catalyst center niet geïnstalleerd. Ik vind wel gewoon de 2 beeldschermen op de primaire videokaart.

Ik heb een moederbord dat crossfire ondersteunt, heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? Heb niet zoveel zin om een display monitor adapter te kopen terwijl ik hier nog genoeg kabels heb en in principe nog uitgangen. Alvast bedankt!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Omdat je geen schermen kan aansluiten op de tweede kaart. Als je een derde scherm wilt aansluiten, zul je die via displayport moeten aansluiten.

People as things, that’s where it starts.

• White Feather
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:59
Je hebt de keuze:

1) Je draait Crossfire en dan moet je alles op de 1e kaart aansluiten

of

2) Je draait geen Crossfire en dan kun je de uitgangen op beide kaarten gebruiken.

Je geeft aan dat hij de monitor tijdens de installatie vindt en dan valt hij weer weg.
Dat komt omdat hij dan overschakelt naar Crossfire.