Toon posts:

[Voertuigen] nieuwe catagorie?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet of het draadje al voorbij is geweest, maar zou het een goed idee zijn dat er in de General Chat een Voertuigen bij komt?
In SG gaat het zoveel over auto's en brommer en scooters enzo, is een beetje saai voor de
'fietsers' :) ...
Aan de andere kant: NOG een catagorie die eigenlijk niet thuishoort op Tweakers, is ook niet goed.

Wat vinden jullie?

• El Jefe
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Is niet echt bepaald gerelateerd aan computers dus ik denk niet dat er ooit zo'n forum erbij zal komen.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 07 juni 2001 17:35 schreef Webgoodie het volgende:
Is niet echt bepaald gerelateerd aan computers dus ik denk niet dat er ooit zo'n forum erbij zal komen.
Klopt, maar wat in de GC wel?

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Huidige users die hun ei kwijt willen kunnen in SG terecht... we gaan geen nieuw forum ervoor maken omdat 't nieuw content zal zijn dat alleen maar nieuwe mensen aantrekt.
Deze mensen hebben als GGD dat ze voor voertuigen komen en niet voor PC's..... dus....

Nope.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 07 juni 2001 17:39 schreef ecteinascidin het volgende:
Huidige users die hun ei kwijt willen kunnen in SG terecht... we gaan geen nieuw forum ervoor maken omdat 't nieuw content zal zijn dat alleen maar nieuwe mensen aantrekt.
Deze mensen hebben als GGD dat ze voor voertuigen komen en niet voor PC's..... dus....

Nope.
Ik ben denk ik ook tegen, maar waarom zijn er dan wel 'Nieuws, Spott en TV' en 'Wetenschap & Levenbeschouwing'?

• Roy
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:24

Roy

Hobbies?

Ja DEM, ik vind het op zicht wel een goed idee, maar waarschijnlijk krijg je dan zoals al gezegd werd teveel mensen die hier niet komen voor de computers, maar het leuk vinden om over voertuigen te praten.

Maar het wetenschap&levensbeschouwing vind ik hier toch wel een beetje passen, dat zijn toch onderwerpen waar ook wel veel computeraars in geïnteresseerd zijn, zonder dat het echt een onderwerp is waarmee je 'buitenstaanders' aantrekt.

Conclusie: we moeten niet voor meer onderwerpen die niet verwant zijn met computers forums gaan openen.

Inderdaad...

Verwijderd

Op donderdag 07 juni 2001 17:41 schreef DEM het volgende:

[..]

Ik ben denk ik ook tegen, maar waarom zijn er dan wel 'Nieuws, Spott en TV' en 'Wetenschap & Levenbeschouwing'?
Toen die kwamen was het nog niet ZO druk als nu.

Verwijderd

Tweakers trekt mensen aan die een interesse delen: Computers. Dit wil niet zeggen dat deze mensen geen andere interesses hebben, dus mischien is het toch verstandig om een keer de hele forum structuur te analyseren.
Pagina: 1