Ik zou graag wat advies willen hebben voor mijn nieuwe systeem wat ik aan het bouwen ben.
De case word een Corsair Air 540 welke ik wel een kwartslag draai, dus hij komt zo te staan:

De volgende hardware komt er in:
CPU: Intel 3770k
Cooler: Corsair h110
MOBO: Asus Maximus V Formula
RAM: CorsairDDR3-1600 Kit 4x4GB
HD: 1X Samsung 240gb SSD
HD: 2X Hitachi Ultrastar 7K3000, 3TB
Video: Asus MATRIX-R9280X-3GD5
PSU: Corsair GS600
Voor de case fans zat ik zelf te denken aan de volgende opstelling:

(dit is een boven aanzicht)
Is dit goed, of zouden jullie het anders doen ?
Dan de koelpasta, ik heb van een mede tweaker een nieuwe Corsair H110 over genomen. Hier zit standaard al een laagje koelpasta op, maar ik heb ook nog nieuwe MX4 koelpasta liggen. Dus mijn vraag wat is het beste om te doen, gewoon zo de H110 monteren of het standaard laagje verwijderen en de MX4 koelpasta gaan gebruiken ? In het geval om voor de MX4 koelpasta te gaan, hoe kan ik dan het beste het standaard laagje op de H110 verwijderen ?
Graag jullie advies...
De case word een Corsair Air 540 welke ik wel een kwartslag draai, dus hij komt zo te staan:

De volgende hardware komt er in:
CPU: Intel 3770k
Cooler: Corsair h110
MOBO: Asus Maximus V Formula
RAM: CorsairDDR3-1600 Kit 4x4GB
HD: 1X Samsung 240gb SSD
HD: 2X Hitachi Ultrastar 7K3000, 3TB
Video: Asus MATRIX-R9280X-3GD5
PSU: Corsair GS600
Voor de case fans zat ik zelf te denken aan de volgende opstelling:

(dit is een boven aanzicht)
Is dit goed, of zouden jullie het anders doen ?
Dan de koelpasta, ik heb van een mede tweaker een nieuwe Corsair H110 over genomen. Hier zit standaard al een laagje koelpasta op, maar ik heb ook nog nieuwe MX4 koelpasta liggen. Dus mijn vraag wat is het beste om te doen, gewoon zo de H110 monteren of het standaard laagje verwijderen en de MX4 koelpasta gaan gebruiken ? In het geval om voor de MX4 koelpasta te gaan, hoe kan ik dan het beste het standaard laagje op de H110 verwijderen ?
Graag jullie advies...