Toon posts:

filter versterkers

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

ik heb een heel tijdje geleden een versterker gezien met een low pass filter, die er gewoon heel simpel al in zat gebouwd. het probleem is, ik kan die dus niet meer vinden op het internet. zou een van jullie mij een tip kunnen geven waar ik er weer eentje zou kunnen vinden want ik vind op google alleen maar echte versterkers bijvoorbeeld van sony maar ik heb iets nodig zoals de ta2024.

alvast bedankt,

Justin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:54

InFamous

excommunicado

Hoe bedoel je precies? bedoel je dat de versterker ingebouwd zit in de speaker? of gewoon een inbouw versterker?

Formerly known as Ragdoll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memphis
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:40

memphis

48k was toen meer dan genoeg.

Er zijn mensen die mij een GOD vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik bedoel een inbouw versterker zoals de ta2024 waar dan ook al een filter op zit.
een versterker zoals dit http://store.accusafe.nl/modules/versterkers . en daar zit dan ook een filter op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:54

InFamous

excommunicado

Kan je dan niet een bestaande TA2024 uitrusten met een LPF? Die zijn volop beschikbaar zoals de reactie boven je al meldt. Waarschijnlijk ook een stuk goedkoper.

Formerly known as Ragdoll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleytjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-10 18:22
Ik promoot mijn eigen webshop niet graag, maar aangezien je hem al gevonden hebt:
Http://store.accusafe.nl/...mp20-met-jst-ph-connector

Daar is ruimte om componenten te (laten) plaatsen voor een low pass filter. 2 condensators op de lege plek naast de chip en je bent er.

Was geloof ik iets van 80nF, zou ik even moeten uitrekenen.

[ Voor 16% gewijzigd door wesleytjuh op 25-12-2013 20:45 ]

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb toch nog een nieuwe nodig dus misschien doe ik dat wel en laat ik t gewoon lekker doen want we hebben hier thuis echt de meest onhandige soldeerbout die er bestaat
Pagina: 1