Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Adverteerders,webwinkels die zelfprijzende reacties plaatsen

Pagina: 1
Acties:

• DeComponeur
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-11 20:32
NZBVortex 2.11.6 is een nieuwe update
Prima dat Tweakers zoiets meldt. Wat ik minder vind is dat iemand van NZB ons vertelt dat het nu in de aanbieding is. Op zich is het relevante info, maar mijn vraag is of twekers.net daar (een) beleid voor heeft.
Als dit altijd gewoon is toegestaan kan elk bedrijf en webwinkel in de reacties altijd hun aanbiedingen aanprijzen. Dit kan worden weggemod ... of juist niet, voor mij een dillema... :?
In het NZB verhaal schrijft de medewerker o.a.ook:
Vergeleken met open source is alles duur. Volgens onze klanten werkt NZBVortex veel beter en is volledig native. Geen rare web interface en hoge resource en energie gebruik zoals sabnzbd.
Sabnzbd is trouwens een prima client die ook op een NAS draait.
Zo zie je maar dat elke gebruiker zijn eigen eisen heeft en sabnzbd zeker niet voor iedereen is. .

Tja, kweenie...

BE AT THE BEAT DeComponeur.nl

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19:25

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Omdat de melding van de aanbieding staat bij het meukartikel zelf laat ik het staan. Zou het bij een willekeurig ander artikel staan dan is het wel spam, maar hier vind ik het relevant.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• DeComponeur
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-11 20:32
Dank voor het antwoord, blijf het een beetje "niet kunnen" vinden,
maar oké, als dit het is, is dit het ...

BE AT THE BEAT DeComponeur.nl