Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[forum/bug] Computer 4 Kids knop

Pagina: 1
Acties:

• n0fragger
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-11 13:22
Boven aan de pagina staat een knop om mee te doen met de Computer 4 Kids actie ( Header )

Helaas werkt de knop "Doe mee" niet als ik binnen het forum zit. Op de frontpage doet hij het prima, maar als ik bijvoorbeeld op deze pagina zit doet hij het in Chrome en Internet Explorer niet.

Het is een minor, maar toch ;)

• koesie10
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Zelfde probleem, Chrome op Android 4.4

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:54

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Toevallig Custom CSS voor GoT gemaakt? In mijn geval heb ik de gehele site wat verbouwd, met daarbij #top, de rode balk waar 't in staat, en op GoT en de FP werkt het niet. Dit komt omdat ik die rode balk een z-index heb gegeven. De tekst is wel zichtbaar, maar valt quia klikken eronder. Ik kan de tekst ook gewoon selecteren.

Ik weet dat het met Custom CSS te maken heeft, omdat ik het verschijnsel vaker heb gezien en zodra ik er wat aan had gesleuteld (uitschakelen bijvoorbeeld) werkte 't prima.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• n0fragger
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-11 13:22
Geen custom CSS, nu zelfs getest op mijn telefoon zonder ingelogt te zijn, hier werkt het ook niet.
Default browser Android 4.3

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
Komt door de sneeuw-animatie denk ik, het canvas ligt er overheen. Sneeuw wordt alleen op GoT getekend en niet op de FP.

Verwijderd

Komt inderdaad door de sneeuw. Heb er ook last van.
Pagina: 1