Toon posts:

Past deze koeler?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goedemiddag Tweakers,

Ik ga een nieuw systeem bouwen wil daarmee de stock koeler van mijn fx 8320 vervangen voor een Scythe Mugen 4 PCGH Edition. Echter hoor ik dat dit niet zou kunnen passen omdat de koeler over de eerste 2 geheugenbankjes heen zit.

Ik heb een Gigabyte 970A-UD3P moederbord en ik heb Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU low profile ram.

Nu is mijn vraag zoals je misschien al verwacht had; past deze koeler zonder dat er iets gesloopt hoeft te worden?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deodutie
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-03-2024
ik heb zelf pricewatch: Corsair Vengeance LP CML8GX3M2A1600C9B Blue en dat lijkt op de afbeeldingen zelfs nog hoger te zijn dan jouw ram, dus het zou makkelijk moeten passen. Ik heb een pricewatch: Scythe Yasya zonder problemen erop gezet.

[ Voor 7% gewijzigd door Deodutie op 24-12-2013 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heeft die koeler ongeveer dezelfde afmetingen als de Mugen 4 PCGH Edition? En hoeveel ruimte hou je nog over als je dat ram en die koeler er in zet? Wil geen gepriegel hebben natuurlijk :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• millman
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-09 00:12

millman

6708Mhz @ -185c

Met low profile ram zit je goed hoor, is geen probleem

'Heb ik eindelijk mn kamer opgeruimd, is de wereld een puinhoop'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deodutie
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-03-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 16:41:
Heeft die koeler ongeveer dezelfde afmetingen als de Mugen 4 PCGH Edition? En hoeveel ruimte hou je nog over als je dat ram en die koeler er in zet? Wil geen gepriegel hebben natuurlijk :P.
gepriegel met het ram is niet echt het probleem het vervelendste is, als je hem in een kast installeert, om de connectortjes en schroefjes vast de zetten tussen de bovenkant van je kast en de koeler.