Beste tweakers,
Ik heb jullie hulp nodig bij het verbeteren van mijn systeem. Mijn systeem ziet er momenteel als volgt uit:
Moederbord: ASRock 890GX Extreme3
Videokaart: Club 3D Radeon HD 6870
Voeding: Cooler Master GX RS-650-ACAA-E3 650W
Geheugen: Kingston ValueRam 2x4GB op 1333 MHz
Proccesor: AMD Phenom II X6 1090T
Opslag: Samsung SpinPoint F3 Desktop Class HD103SJ
Kast: Cooler Master CM 690 II Advanced
Ik ben op zoek naar twee dingen. Ten eerste is mijn pc extreem luidruchtig door de fan van mijn CPU cooler. Daarom ben ik op zoek naar een nieuwe cooler welke weinig geluid maakt, relatief goedkoop is en in mijn kast past. Daarnaast wil ik de grafische kracht van mijn PC upgraden, AC BF loopt toch niet helemaal soepel. Wat zouden jullie mij adviseren, een geheel nieuwe GPU of een tweede 6870 erbij kopen? Of zit ergens anders mijn bottleneck.
Alvast bedankt voor de reacties!
Groet,
Martijn
Ik heb jullie hulp nodig bij het verbeteren van mijn systeem. Mijn systeem ziet er momenteel als volgt uit:
Moederbord: ASRock 890GX Extreme3
Videokaart: Club 3D Radeon HD 6870
Voeding: Cooler Master GX RS-650-ACAA-E3 650W
Geheugen: Kingston ValueRam 2x4GB op 1333 MHz
Proccesor: AMD Phenom II X6 1090T
Opslag: Samsung SpinPoint F3 Desktop Class HD103SJ
Kast: Cooler Master CM 690 II Advanced
Ik ben op zoek naar twee dingen. Ten eerste is mijn pc extreem luidruchtig door de fan van mijn CPU cooler. Daarom ben ik op zoek naar een nieuwe cooler welke weinig geluid maakt, relatief goedkoop is en in mijn kast past. Daarnaast wil ik de grafische kracht van mijn PC upgraden, AC BF loopt toch niet helemaal soepel. Wat zouden jullie mij adviseren, een geheel nieuwe GPU of een tweede 6870 erbij kopen? Of zit ergens anders mijn bottleneck.
Alvast bedankt voor de reacties!
Groet,
Martijn